Wonders Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Her har du en komplett oversikt, og jeg har brukt mange gode stunder foran skjermen her. Synes det er et koselig program jeg! http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/324828
Meaty Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg liker også dette programmet, jeg tror faktisk mange forutintatte personer som er "redd for utlendinger" ville ha godt av å se et par episoder.
Gjest farge Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk for tips! Synes også det er et herlig program. Mye som er veldig bra, selv om noen innslag har litt lite substans. Jeg liker også dette programmet, jeg tror faktisk mange forutintatte personer som er "redd for utlendinger" ville ha godt av å se et par episoder. Mhm.
Wonders Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Det er meget stort mangfold der, som her, som over alt. Godt familie-program. Nesten som... Norge-Rundt.... with an edge!
Ambivalent Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Kjempefint program som jeg har sett en del ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå