Gå til innhold

har ikke menn nok med 1?

Anbefalte innlegg

Gjest ukjent i kveld
Skrevet

ååå, nå er jeg så lei!! Faktisk tenkt tanken på å skille meg. Har en stund hatt problemer med mannen, han chatter med andre damer bak min rygg, tar imot videosnutter av de han prater med osv. Han sier han elsker meg, vi har et bra sexliv, men allikevel gjør han disse tingene. Føler ikke at jeg ikke kan stole på han. Skulle laste ned noe fra nettet i går, og da lå det videofilmer i mine mottatte filer. Vi har felles pc, så vær så snill å ikke kom med "at man ikke skal snoke".

Føler meg utilstrekkelig og ekkel nå,- og tilogmed får jeg dårlig samvittighet for det jeg fant. Hadde vært mye bedre om jeg ikke visste. Men nå er jeg altså usikker på hva jeg skal gjøre, skal jeg si til han at jeg fant det, eller skal jeg la vær og late som ingenting. Problemet er at jeg er usikker på om jeg klarer å la det være.

Man vil jo stole på den man elsker, men nå vet jeg ikke. Det har kommet fram før at han har chattet og sånn, og da lovet han meg at han ikke skulle gjøre det mer. Og dum som jeg er, så trodde jeg han. Men nå har han vist igjen at han ikke er til å stole på.

Vi er gift og har et barn sammen

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Så lenge dette plager deg, mener jeg at du skal ta det opp med han. Og noen menn har ikke nok med en, men må få bekreftelse fra andre at de fortsatt har teken. Men det er slik med kvinner også, så menn er ikke unike der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...