Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda en foundation tråd.

Skulle bestille meg en ny foundation fra Strawberrynet.com, men så at mine begge alternativer, Chanel og Dior, koster akkurat bittelitt over 200 kroner der. Da tenkte jeg å være smart og sparsom, og så etter foundation for under 200 kr. Fant faktisk en hel del, men ingen av de har jeg prøvd før. Noen kan dele erfaringene med meg? Her kommer alternativene:

Kanebo - 153 kr,

Shiseido - 190 kr,

Lancome - 177 kr,

Biotherm - 117 kr, og

Clarins - 190 kr.

Har normal til fet hud på T-sonen, resten er normal til tør. Har store porer og trenger derfor en foundation med bra dekkevne. Help, anyone? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Juni_*
Skrevet
Enda en foundation tråd.

Skulle bestille meg en ny foundation fra Strawberrynet.com, men så at mine begge alternativer, Chanel og Dior, koster akkurat bittelitt over 200 kroner der. Da tenkte jeg å være smart og sparsom, og så etter foundation for under 200 kr. Fant faktisk en hel del, men ingen av de har jeg prøvd før. Noen kan dele erfaringene med meg? Her kommer alternativene:

Kanebo - 153 kr,

Shiseido - 190 kr,

Lancome - 177 kr,

Biotherm - 117 kr, og

Clarins - 190 kr.

Har normal til fet hud på T-sonen, resten er normal til tør. Har store porer og trenger derfor en foundation med bra dekkevne. Help, anyone? :sjenert:

Kan ikke si at jeg har erfaring med normal/fet hud da jeg har tørr hud. Men tenkte bare å si at jeg bruker en Biotherm-foundation for tørreste hudtype og er kjempefornøyd med den. Og at Strawberrynet er verdens smarteste side. Damn that toll cost :/

Gjest Gjest
Skrevet
Enda en foundation tråd.

Skulle bestille meg en ny foundation fra Strawberrynet.com, men så at mine begge alternativer, Chanel og Dior, koster akkurat bittelitt over 200 kroner der.

Prøv gjerne en ny foundation, men vet du at Strawberrynet redunderer kostnader du får (moms/ toll) for varer som overstiver nok 200,- ?

Betal kravet fra posten og scann/fax kvitteringen til dem, så får du tilbakebetalt. Les mer om dette under customer service. Har gjort det flere ganger :)

Skrevet (endret)

Ja jeg vet, men har aldri prøvd å få pengene tilbake på den måten. Så de virkelig gjør det altså? :hakeslepp:

Endret av RedFox81
Skrevet

Hva med Clinique? De er bra på foundation for blandigshud. Prøv Superbalanced for eksempel:)

Link

Gjest Gjest_Dorthe_*
Skrevet

Ja jeg vet, men har aldri prøvd å få pengene tilbake på den måten. Så de virkelig gjør det altså? [/quote ]

Jepp. Gjort det flere ganger. Fikk ca nok 300 sist. Scannet kvitteringen fra posten. Send mail og spør pent om de kan hjelpe deg.

(Les også om dette på forum for Forbruker og Økonomi.)

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet
Enda en foundation tråd.

Skulle bestille meg en ny foundation fra Strawberrynet.com, men så at mine begge alternativer, Chanel og Dior, koster akkurat bittelitt over 200 kroner der. Da tenkte jeg å være smart og sparsom, og så etter foundation for under 200 kr.

Hvis de bare kostet bittelitt over 200 kroner så kommer de kanskje akkurat under 200 hvis du regner med rabatten du har der? Avhenger jo litt av hvor mange ganger du har bestilt før, selvsagt. Bare å legge varen i handlekurven og logge seg inn, så ser man hvilken sum man egentlig må betale. Hvis den fremdeles er over 200 kroner er det jo bare å avbryte handelen.

Ellers så stemmer det jo at strawberry refunderer moms og gebyrer.

Gjest Gjest_Dorthe_*
Skrevet
Hvis de bare kostet bittelitt over 200 kroner så kommer de kanskje akkurat under 200 hvis du regner med rabatten du har der? Avhenger jo litt av hvor mange ganger du har bestilt før, selvsagt. Bare å legge varen i handlekurven og logge seg inn, så ser man hvilken sum man egentlig må betale. Hvis den fremdeles er over 200 kroner er det jo bare å avbryte handelen.

Ellers så stemmer det jo at strawberry refunderer moms og gebyrer.

Bare ta høyde for at post/ toll kan beregne en dagens kurs (når de behandler sendingen) som kan være høyere enn da du bestilte varen. Dollaren er lav nå, og kan stige i verdi. Prøv da vel, gr det så går det. Og Strawberrynet har alltid refundert mine utlegg.

Gjest Gjest
Skrevet
Bare ta høyde for at post/ toll kan beregne en dagens kurs (når de behandler sendingen) som kan være høyere enn da du bestilte varen. Dollaren er lav nå, og kan stige i verdi. Prøv da vel, gr det så går det. Og Strawberrynet har alltid refundert mine utlegg.

Men strawberrynet skriver jo alltid prisen på pakken i den valutaen man har bestilt. Har i alle fall alltid stått prisen i NOK på mine pakker fra strawberry, og de begynner det å bli en del av etterhvert....

Skrevet

Jeg har 5% rabatt, tror jeg, og den foundation koster 221 kr, så det går ikke. Men tror kanskje jeg skal gjøre som Gjester sier her, og prøve å få pengene tilbake fra strawberry? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Men strawberrynet skriver jo alltid prisen på pakken i den valutaen man har bestilt. Har i alle fall alltid stått prisen i NOK på mine pakker fra strawberry, og de begynner det å bli en del av etterhvert....

Æh, du har selvfølgelig helt rett.. :sjenert: Min feil. :fnise:

Skrevet

Fikk en pakke fra de i stad og de skriver ikke opp summen etter at rabatten er trukket fra, på pakken. De skriver det den koster för rabatt..

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Fikk en pakke fra de i stad og de skriver ikke opp summen etter at rabatten er trukket fra, på pakken. De skriver det den koster för rabatt..

Det har aldri jeg opplevd. De skriver alltid "etter-pris" på mine pakker, og jeg har alltid spekulert i rabatten og fått det rett under 200kr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...