Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Så et tema her om hva du har på deg idag. Vil gjerne sette igang et tema spesielt om hva slags sko du har på deg idag? Er de nye, slitte, komfortable etc.?
Amelie Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 Er barbeint! Orker ikke noe annet, det er så latterlig varmt her
Lula Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 Akkurat nå har jeg på meg verdens deiligste og tøffeste tøfler i tykk grå ull og med kraftig såle.
Gjest Cruella Skrevet 6. mai 2003 #5 Skrevet 6. mai 2003 Sokker nå, men har labbet rundt ute i et par sorte semskede Caterpillar-sko med snøring. L-B
Octavia Skrevet 6. mai 2003 #6 Skrevet 6. mai 2003 Så snart solen viser seg og temp. krabber opp på anstendig nivå tar jeg på meg sandaler. Årets utgave (arv fra i fjor sommer) er brune flettede Clarks-sandaler. Suverent behagelige!
Gjest M-ling Skrevet 6. mai 2003 #9 Skrevet 6. mai 2003 Forsvarets "nusselige" feltsko! (Skulle liksom trene, men ble aldri noe. Hum. Merkelig det der.)
Gjest Vega Skrevet 6. mai 2003 #10 Skrevet 6. mai 2003 Akkurat nå - ullsokker. I sted: lave sorte sko fra Ecco. Til sommeren: sandaler.
Gjest Lea Skrevet 6. mai 2003 #11 Skrevet 6. mai 2003 Gleder meg til sandalsesongen jeg. Akkurat nå har jeg ingen sko på meg, men som regel bruker jeg et par lette, joggesko-aktisge Ecco-sko. De er lyse i fargen, noe som ikke er praktisk akkurat. Men de er gode å gå i. Skoene jeg kjøpte høsten 2002 skulle egentlig vare frem til sommeren (svarte skinnsko med støvelettfasong og litt høy hæl), men de gikk i stykker. Derfor bruker jeg Eccoskoene frem til sommeren. Vil heller spare penger til noen gode sandaler enn å kjøpe vår-sko.
starie Skrevet 6. mai 2003 #13 Skrevet 6. mai 2003 Har ikke annet enn sokker nå, men før i dag hadde jeg et par Converse joggeskogreier. De kjøpte jeg for 3 uker siden.
Lemoni* Skrevet 6. mai 2003 #14 Skrevet 6. mai 2003 røde tøfler med sauer på! de er kjøpt i london og er utrolig varme og gode tidligere i dag beige joggesko i skinn
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. mai 2003 #16 Skrevet 6. mai 2003 Har ikke sko på nå, men bruker mine beige og brune Puma mye for tiden.
Piglet Skrevet 7. mai 2003 #17 Skrevet 7. mai 2003 Sokker. Men skal snart ta på meg brune, semskede sko. Og i går hadde jeg faktisk sandaler på meg for første gang! Piglet
aline Skrevet 7. mai 2003 #18 Skrevet 7. mai 2003 beige joggesko fra Din sko!! med rosa stripe på. De er kjempedeilige å gå i, og jeg liker hvordan de ser ut også. Ser lett litt brukt ut, siden de er lyse, men det synes jeg ikke gjør noe, liker ikke helt nye sko, som liksom lyyyyser nye.
Gjest ButtHead Skrevet 7. mai 2003 #19 Skrevet 7. mai 2003 Converse sko, som forøvrig er kjempedeilig å gå i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå