Gå til innhold

L.A -overnatting..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal til USA i sommer og skal bl. a være 3-4 dager i L.A. Lurer på hvor det er lurt å bo da og om noen har forslag til et ok hotell. Ikke alt for dyrt, men trenger ikke være av de billigste helelr. Det viktigste er at området er trygt. Har tenkt på Santa Monica. Noen som vet hvordan det er der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Santa Monica er nok trygt (etter LA-skalaen). Tror det er et godt valg generelt, men nå er jo LA stort, trafikken er fæl så det kommer an på hva dere har planer om å gjøre der.

Skrevet

Jeg og familien min bodde 4-5 dager i LA for noen år siden. Santa Monica er rimelig trygt og det er masse hoteller der. Vi fikk anbefalt å ikke bo langs hovedgaten siden det kan være en del bråk om natten. I tillegg er det mange uteliggere som bor der, men disse er vanligvis harmløse.

Vi bestilte ikke hotell på forhånd. Bare sjekket inn på et vi synes så ok ut og det var ikke noe problem. Kjedehoteller er vanligvis et trygt valg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville kanskje satset på West Hollywood når en ser dine preferanser.

Gjest Gjest_anton_*
Skrevet

Jeg anbefaler Best Western Sunset Plaza. Rimelig og sentralt hotell i Hollywood med baseng og kort vei til forkost på Mels Drive In. Dette hotellet ligger på Sunset blwd og er et glimrende utgangspunkt for å farte rundt i området. Parkering er rimelig.

Ellers er Santa Monica et fint sted å bo. Helst i gangavstand til Third Street. Men her koster det mer å parkere. The Huntley hotel er godt plassert i så måte, men der har jeg ikke bodd. Men jeg skal besøke det nå i april.

Jeg anbefaler dere å leie bil mens dere er i L.A. Det beste er å leie bil via reisebyrå hjemmefra for det er billigere og i tillegg blir dere ikke lurt til å kjøpe unødvendige forsikringer.

Jeg anbefaler deg å lese litt på tripadvisor.com

Ha en fin tur!

Gjest Gjest_Dinah_*
Skrevet
Jeg anbefaler Best Western Sunset Plaza. Rimelig og sentralt hotell i Hollywood med baseng og kort vei til forkost på Mels Drive In. Dette hotellet ligger på Sunset blwd og er et glimrende utgangspunkt for å farte rundt i området. Parkering er rimelig.

Ellers er Santa Monica et fint sted å bo. Helst i gangavstand til Third Street. Men her koster det mer å parkere. The Huntley hotel er godt plassert i så måte, men der har jeg ikke bodd. Men jeg skal besøke det nå i april.

Jeg anbefaler dere å leie bil mens dere er i L.A. Det beste er å leie bil via reisebyrå hjemmefra for det er billigere og i tillegg blir dere ikke lurt til å kjøpe unødvendige forsikringer.

Jeg anbefaler deg å lese litt på tripadvisor.com

Ha en fin tur!

Jeg anbefaler Santa Monica. Har vært der mange ganger og er lite bråk der. IKKE beveg deg mot downtown LA. Som feks normandie, hoover, arlington osv... der er det veldig kriminelt og LAPD holder seg også langt unna de områdene der da det er gjengene som driver gatene.

Beverly Hills er dyrt, Santa Monica er koselig og billig. Vi bodde på Comfort Inn i santa monica og det var helt greit og bra beliggenhet. West Hollywood er veldig bråkete da all festing foregår der.

Lykke til

Skrevet

Jeg var i LA i sommer (2007) og da bodde jeg på Holiday INN Universal Studios-Hollywood! Her

Det var et veldig greitt hotell med nær tilgang til Universat studios som jo navnet tilsier. Man ble hentet av buss fra Universal og det fungerte utmerket. Det var en helt grei restaurant/frokostservering med tilhørende bar på hotellet hvor det var nett-tilgang så det syntes vi også var greitt.

Los Angeles er jo en by hvor det er flere "sentrum".. en ganske rotete plass vil jeg nesten si. Jeg er enig i tidligere kommentarer om at byen er oppskrytt og i tillegg er det utrolig med forurensing der. Luften var tykk som grøt enkelte plasser og jeg ble faktisk syk. Men greitt å ha vært der.. fått med seg Hollywood walk of fame, Beverly Hills, Rodeo Drive og slikt, men for å være helt ærlig så tenker jeg litt sånn... been there done that!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...