Gjest Sum Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg kan i beste fall kalles en hobby-fotograf, men jeg har lyst til å videreutvikle meg. Noen som vet hvor jeg kan få hjelp, fotoklubb som arrangerer nybegynner-kurs f.eks.? jente fra Rogaland
Tussi! Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Slenger meg på denne jeg. Bare at jeg vil ha noe i nærheten av Oslo
Gjest TS Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Tussi, skal vi lage en fotoklubb sammen? For det er jo ingen andre her........ Hadde vært kos, så kunne du kommet til Stavanger og jeg til Oslo for å fotografere.... hehe
Tussi! Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Det var lurt. Bare vært der en gang jeg, og kunne veldig gjerne tenkt meg en tur igjen
Gjest Kamelon 1 Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Vet at fotopia kjører en del kurs. Kan jo undersøkes: www.fotopia.no. ------------------------------------------ Innlegget er redigert iht,Reglene- Kristin mod Endret 30. mars 2008 av Kristin
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Vet at fotopia kjører en del kurs. Kan jo undersøkes: www.fotopia.no. ------------------------------------------ Men det er i Oslo, selvfølgelig. Men takk for tipset. Innlegget er redigert iht, Reglene Kristin-mod. Endret 30. mars 2008 av Kristin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå