spinnvil Skrevet 28. mars 2008 #21 Del Skrevet 28. mars 2008 hei hei og Legger igjen et lite spor her jeg, så får jeg denne også på mine innlegg. Blir spennende framover:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 28. mars 2008 #22 Del Skrevet 28. mars 2008 Goo helg Veumjenta Snart er dere igang med PP1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2008 #23 Del Skrevet 28. mars 2008 :juhu: Gratulere som prøver!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 29. mars 2008 #24 Del Skrevet 29. mars 2008 God helg Er dere i gang med PP1 nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei og god helg til hele gjengen som er innom her - så koselig med masse nye folk altså hei hei og Legger igjen et lite spor her jeg, så får jeg denne også på mine innlegg. Blir spennende framover:) Så koselig med et lite spor da! Jeg liker spor Goo helg Veumjenta Snart er dere igang med PP1 Weee! Endelig helg, OG PP1 er i gang. TR kom i går :-D Har laget meg en ticker også, får oppdatere den når jeg finner ut hvor lang syklus jeg egentlig har nå... Hehe! :juhu: Gratulere som prøver!!!! Hei iss! Dette blir litt merkelig, men jeg "kjenner" deg ganske godt fra tidligere her inne, bare under et annet nick God helg Er dere i gang med PP1 nå? Jaaa!! Nå er PP1 i gang, sambo er litt skremt tror jeg MEN han skal på fylla i kveld, så får vel ut litt frustrasjoner sammen med innebandygutta sine (der jo så å si alle har 2-3 unger allerede!) Aaaaah! Endelig helg!! Den var jammen etterlengtet nå, selv om uka jo var kort ettersom det har vært påske... I går ringte jeg til legen min for å finne ut av hvordan jeg skal trappe ned og ut Inderal Retard også. Jeg har siden før jul tatt betablokker pga altfor høy puls, som igjen kommer av det høye stoffskiftet mitt. Jeg ble innlagt på sykehuset med 150 i hvilepuls, men nå har jeg siste uka vært nede i 50 (!) så fant ut at jeg like gjerne kan slutte med den pilla. (og må slutte med den pga prøving også, det er fosterskadelig og abortfremkallende...) MEN saken er at pillene jeg tar er kaplser med sånne små 'frø' inni, så i 2 dager nå skal jeg åpne kapslene og bare spise kulene inni. Og i de 3 påfølgende dagene etter der skal jeg ta (sitat legen min): "sånn ca. 1/2-parten av det som er inni på ei teskje med syltetøy" Snakker om å prøve å måle opp bittesmå kuler fra ei pille! MEN skal bli bra å slutte med de tror jeg - håper jeg! I dag har jeg tenkt til å vaske litt i huset her, ser ikke ut etter ei uke med jobb - rekker jo ikke gjøre SÅ mye etter jobb av rent huslige syssler akkurat... Sambo har dratt for å se på innebandykamper i Kongstenhallen i dag, så da kan jeg skru opp musikken på full guffe (nå om dagen har jeg dilla på MUSE igjen) og vaske så svetten spruter. I kveld skal som sagt sambo på avslutningsfest med innebandylaget, jeg skal til ei venninne og spise god mat, og ta noe godt drikke. Jeg har jo TR uansett, så bolle er det ikke enda En bitteliten tur rundomkring her inne nå, så sette i gang her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. mars 2008 #26 Del Skrevet 29. mars 2008 Kjente deg igjen med en gang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 29. mars 2008 Kjente deg igjen med en gang jeg SÅ vanskelig var jeg å gjennomskue liksom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mars 2008 #28 Del Skrevet 29. mars 2008 Gratulerer med PP1! Så utrolig spennende. Kjenner sommerfuglene i magen, selv om det ikke er meg det gjelder. Tenk på hvordan jeg kommer til å bli når/om vi setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 31. mars 2008 Oioi, bare kort tur innom her i dag for å sørge for at boka mi ikke ramler altfor langt ned på lista Jobbet flere timer overtid i dag, så nå skal jeg spise litt før jeg skal trene - så blir det vel bittelitt tv før senga kjenner jeg... TR er teit denna mnd, kommer bare litt jo, men fortsatt såpass mye at jeg må bruke noe! Argh! Håper jeg kommer sterkere tilbake senere i uka! Ha en god kveld alle sammen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 31. mars 2008 #30 Del Skrevet 31. mars 2008 TR er teit denna mnd, kommer bare litt jo, men fortsatt såpass mye at jeg må bruke noe! Argh! Akkurat sånn var det til meg og! Kom mye senere enn den bruker også. Kroppen koooser seg når den kan drive med oss på den måten Kos deg med trening, ta i litt for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 31. mars 2008 #31 Del Skrevet 31. mars 2008 Slenger innom med ein lykke til i PP1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 2. april 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 2. april 2008 Du verden så aktiv jeg klarer å være her inne når jobben tar helt overhånd... Bruker så å si hvert våkne minutt nå til å bekymre meg for om jeg klarer å dekke opp vaktene eller ikke! Resultatet i kveld er at en avd.spl sitter igjen for å dekke opp som sykepleier! HELT uholdbart, altfor mange sykemeldinger om dagen... MEN ser positivt på resten av tilværelsen da! TR er ferdig og for første gang i mitt liv har jeg nå helt ubeskyttet Egentlig litt skummelt også! Utrolig spennende er det også - veldig spent på hvordan kroppen min kommer til å oppføre seg framover nå! Uff nei, er sliten her i kveld jeg. Tror jeg kryper meg bort på sofaen en liten tur før jeg finner loppekassa igjen. Og håper at dagen i morra blir bittelitt roligere på jobb enn den har vært i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 5. april 2008 #33 Del Skrevet 5. april 2008 Ja det er skummelt med ubeskyttet sengekos. Man har jo brukt så mye tid og energi på å unngå akkurat det, så litt tid må man jo bruke på å venne seg til tanken. Lykke til og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 6. april 2008 #34 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Dag 10 her ser jeg, begynner så smått å nærme seg El kanskje? Selv teller jeg dager til jeg kan teste, tickeren min påstår at jeg kan teste om 8 dager, dvs mandag. Men jeg klarer garantert ikke å vente til da.. Hvordan har helga vært da? Har du fått tatt deg igjen litt etter en strevsom uke? Endret 6. april 2008 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 7. april 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 7. april 2008 ¤%/%/¤#/%(#%U#)¤=!!!!!!!! Jeg er så SINNA!!! Har vært på hytta i helga og hatt det helt supert. Kommer hjem til ny turnus fra jobben, og hva oppdager jeg? Joda, har byttet jobbehelg (litt i vanvare da jeg har sagt at jeg godt kan jobbe kvelder når jeg jobber helg). Den helga jeg har hatt før har gjort slik at jeg og sambo har jobbet mer eller mindre de samme helgene, noe som jo også har resultert i en del frihelger sammen. NÅ får vi 12 frihelger på ET HELT ÅR sammen! Er det rart jeg er sint, sur og lei meg?? Har ikke sovet siden kl 02 i natt, bare ligget og tenkt og grublet (og lastet meg selv for at jeg jo på en måte har sagt at det var greit - selv om jeg trodde jeg skulle beholde helga mi...) Så nå er jeg DEPPA - hvordan skal vi klare å lage bolle når vi nesten ikke har fri sammen?!? Er ikke akkurat hver dag vi orker å heller, så da er helgene fine å ty til, men det skjærer seg jo steinhardt nå... *deppedeppedeppe* Blir det ingen annen ordning på jobben får jeg bare si opp og finne meg noe annet å gjøre - kan ikke ha det sånn! Jeg VET at jeg må jobbe helg i helsevesenet, men det får da være måte på også... :gråte: :gråte: *hylgrine* Lurer forresten på om jeg har EL allerede, er lenge siden jeg har følt meg SÅ elendig humørmessig - selv om jobbesituasjonen kanskje hjelper på en smule. Nei, får stålsette meg til en konfrontasjon med sjefen min etterpå - tror nesten jeg må stille et ultimatum her jeg. Annen turnus eller annen jobb :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 7. april 2008 #36 Del Skrevet 7. april 2008 Uff, det høyrest ikkje bra ut! Er så utrulig glad eg har ein 8-4-jobb... Men han eg bur ilag med må pendle litt i jobben sin, og det er litt dumt. Då er han vekke i frå 3 til 14 dagar. Kryssar fingrane for at EL gir resultat om et par veker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 7. april 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 7. april 2008 PUH! Jammen klarer ikke snille jenter seg ganske bra likevel. Jeg fikk tilbake den gamle turnusen min (etter noen små trusler) og da blir det mer enn nok tid til også! EL lurer jeg litt på nå, har jo ikke hatt noen vanlig syklus etter pillestopp enda - men hvis jeg tolker hormonsignalene rett så er EL i disse dager. Begynte å grine av en reklamefilm i stad liksom Jeg kjenner virkelig ikke kroppen min lenger, men håper det kommer seg etter PP1 og jeg finner ut om jeg har normal syklus igjen blant annet. Spennende å se! Ellers har jeg fått et annet "problem" etter pilleslutt da... *rødme* Har liksom så LYST hele tida, helt ulikt meg egentlig. Men sambo er bare glad for det tror jeg Nuh blir det straks dusj og senga på meg, er sliten etter alle ergrelsene over turnusen... Vært hos frisøren i dag også forresten, ikke noe misunnelig på ho heller. Ho har 11,5 uker igjen av sitt svangerskap Fortsatt god kveld folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 8. april 2008 #38 Del Skrevet 8. april 2008 så flott at det ordnet seg med turnusene dine da!! Hadde vært fryktelig kjedelig om dere bare hadde 12 frihelger sammen i løpet av året. Bra du fikk sagt fra *klapp på skuldra* Ellers, når det gjelder ditt andre "problem", så har det vært uvanlig mye action på oss også de siste ukene Tenker mannfolka er hæppi jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 8. april 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 8. april 2008 Ellers, når det gjelder ditt andre "problem", så har det vært uvanlig mye action på oss også de siste ukene Tenker mannfolka er hæppi jeg! Tipper dette er et rimelig stort problem for mennene ja... Stakars, hva skal de gjøre med all denne sengekosen hele tida?? :klø: Kan noen fortelle meg hvordan denne EL-utfloden skal se ut?? Jeg føler meg litt grønn på dette området av kroppen min nå, med tanke på at jeg ikke har hatt egen syklus siden jeg var 15, dvs. for 10 år siden! Må jo prøve å bli litt kjent med meg selv igjen, har i hvert fall skikkelig murring i magen om dagen. Tickeren min er med forbehold, for å si det sånn. Aner jo ikke hvor mange dager syklusen min skal være... I dag har jeg sittet på jobb og skrevet pinseturnus + begynt å se på sommerturnus - mye jobb altså. Begynner å glede meg til jeg blir "bare" vanlig sykepleier igjen om litt over en mnd SÅ nå er jeg trøtt og sliten, blir mer sliten av det her enn tung, fysisk jobbing... Ha en god kveld alle sammen, regner med jeg blir en av de første i seng her inne i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. april 2008 #40 Del Skrevet 10. april 2008 Så bra at du fikk tilbake den gamle turnusen! Ikke gøy å aldri ha fri sammen Så fin ticker! Gleder meg til jeg kan få en slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå