Crazee Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Titt og ofte ser eg presentasjonar av personar, der det står ei setning i stil med: "Gift med to barn." Synest det er horribelt, eg. Eg meinar, her står dei ope fram at ikkje berre er dei gift med barn, men til og med fleire barn - og ingenting skjer. Trass i at både barnebryllup og polygami er forbudt her i landet. :o *Ristar oppgitt på hovudet* Må me berre godta dette? Er det ikkje på tide me seier i frå?
Linemor Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 det er bra noen tar tak i problemene. skal tenke på det når jeg har giftet meg med samboern min og vi har fått to barn, da skal jeg huske og presisere at det ikke barna men deres far jeg er gift med
LilleBille Skrevet 7. mai 2003 #4 Skrevet 7. mai 2003 Bra du setter forkus på et så alvorlig problem - Neste sak vil vel være å få ut alle de som sitter i telefonen.....
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 #7 Skrevet 7. mai 2003 Jeg klikket meg faktisk inn her fordi jeg tenkte: "Hva i sva... Gift med to barn"??? :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå