Blondie86 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Dette ble skrevet litt fort, men jeg informerer nå om at det blir lagt ned, pga det er noen som har prøvd å hacke seg på data'n min via dette forumet. Vet ikke hvordan. Så til dere som ikke likte dette: nå slipper dere å se det. Hygelig med rettledning, men ikke med ting om at jeg ikke har ambisjoner nok. Så til dere med rettledning: TUSEN TAKK, men nå måtte jeg stenge pga det var et userøst firma som stod bak hostingen av dette forumet.
Kristaa Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 :klø: Jeg hadde aldri noen problemer da jeg hadde forumløsning fra samme sted...?
Crash Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Er du sikker på at det er noen som faktisk har prøvd å hacke seg inn på dataen din?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Dette ble skrevet litt fort, men jeg informerer nå om at det blir lagt ned, pga det er noen som har prøvd å hacke seg på data'n min via dette forumet. Vet ikke hvordan. Så til dere som ikke likte dette: nå slipper dere å se det. Hygelig med rettledning, men ikke med ting om at jeg ikke har ambisjoner nok. Så til dere med rettledning: TUSEN TAKK, men nå måtte jeg stenge pga det var et userøst firma som stod bak hostingen av dette forumet. Det var synd, du har iallfall pågangsmot og får sikkert brukt det å andre måter
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Dette ble skrevet litt fort, men jeg informerer nå om at det blir lagt ned, pga det er noen som har prøvd å hacke seg på data'n min via dette forumet. Vet ikke hvordan. Så til dere som ikke likte dette: nå slipper dere å se det. Hygelig med rettledning, men ikke med ting om at jeg ikke har ambisjoner nok. Så til dere med rettledning: TUSEN TAKK, men nå måtte jeg stenge pga det var et userøst firma som stod bak hostingen av dette forumet. Hvilket forum??
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Dette ble skrevet litt fort, men jeg informerer nå om at det blir lagt ned, pga det er noen som har prøvd å hacke seg på data'n min via dette forumet. Vet ikke hvordan. Så til dere som ikke likte dette: nå slipper dere å se det. Hygelig med rettledning, men ikke med ting om at jeg ikke har ambisjoner nok. Så til dere med rettledning: TUSEN TAKK, men nå måtte jeg stenge pga det var et userøst firma som stod bak hostingen av dette forumet. Her kommer du med forskjellige forklaringer samt beskyldninger mot dette forumet. Kanskje like greit at det ble nedlagt når du ikke engang klarer å uttrykke deg!!!
Kosemose Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Her kommer du med forskjellige forklaringer samt beskyldninger mot dette forumet. Kanskje like greit at det ble nedlagt når du ikke engang klarer å uttrykke deg!!! For en utrolig slem kommentar!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Aner ikke hva slags forum dette er snakk om, men hvis det er phpb eller hva det nå heter, har det vært store problemer der i det siste med viruslinker etc, så det er nok i så fall ingen som er ute etter DEG og DITT forum, da mange tusen brukere nylig har opplevd dette på verdensbasis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå