Gå til innhold

optunia forte, er denne nye slankemetoden bra?

Anbefalte innlegg

Gjest tasha
Skrevet

jeg har fått tilsendt Optunia Forte, sånn kaktus sak som "tar bort" fettet du spiser, som samler seg med avføring. og de garanterer 10 kg den første mnd..... erfaringer? bare brukt det 3 dager

Videoannonse
Annonse
Gjest *Mim*
Skrevet

Det høres i alle fall ut som ren humbug.

Skrevet

Høres ut som magetrøbbel og diaré.

Har lest noen skrekkhistorier om folk som går på slike piller som skiller ut fettet. Det renner bare rett ut.. noe som kan gi ubehagelige opplevelser!

Gjest Bolledeig
Skrevet

For ikke å snakke om at å hindre kroppen til å ta opp fett er raskeste veien til magetrøbbel, mangelsykdommer og det som verre er. Styr unna. Hadde det funket hadde vi spist det alle sammen.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Hei hei!!

Jeg bare lurer paa om Optunia Forte fungerte eller ikke for deg som provde det??

Fikk nettopp slengt i trynet av typen at jeg er feit, saa tenkte jeg maatte gjore noe med det naa..... 10kg paa 1 mnd hadde jo vert fantastisk!

Skrevet
Fikk nettopp slengt i trynet av typen at jeg er feit

:hakeslepp:

:kjefte:

Jeg fikk samme kommentaren slengt i trynet av pappa, så vet hvordan det føles :sukk:

Skrevet

Hei.Jeg tar dette og det har fungert på meg så langt ihvertfall. Men jeg bestille ikke fra Naturhuset (Opunita Forte), da dette er dyrere enn der jeg kjøper.Jeg kjøper dette på Pharmax.no.(Neopunita.)Der koster en boks 249, mens hos Naturhuset koster en boks 435 kr.

Jeg synes dette som sagt har fungert, selvfølgelig sammen med et noe sunnere kosthold. Jeg har ingen tro på at du bare kan putte i deg en pille og bli tynnere.

Opuntia regulerer magen veldig bra og er også bra for folk som sliter med forstoppelse eller andre mageproblemer.

Du går oftere med toalette når du tar disse.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

jeg begynte på disse pillene idag, og merka magen vrengte seg.

Men tror det er i begynnelses fasen fordi kroppen må vende deg til det.

Jeg har tidligere prøvd alle stoffene som er i disse pillene hver for seg og gikk ned endel kilo, så da håper jeg at disse 4 funker sammen :)

Skrevet

Jeg har tidligere prøvd alle stoffene som er i disse pillene hver for seg og gikk ned endel kilo, så da håper jeg at disse 4 funker sammen :)

"Optunia forte"? Dette er helt åpenbart svindel.

Ikke kast bort pengene dine på dette, og ikke ødelegg kroppen din innvendig med disse pillene.

Skrevet (endret)

Jepp, humbug av beste (verste) sort. Kan bare ikke fatte at du vil deg selv og lommeboka så vondt..... :trist: Hvorfor ikke endre livsstil og tankegang, istedenfor å dytte i deg piller? Og hva får folk til å tro at ethvert vektproblem BØR og kan løses vha av en rund sak produsert av folk som kun vil tjene penger?! Helsekostprodukter a la optunia forte er ikke underlagt forskingsvedtekter, kan inneholde ingenting lurt men alt skummmelt, og de har null hjemmel for å hevde at de virker. Hvorfor tror folk på sånt skvip?

Er det den kjappe løsningen som krever null egeninnsats, hvor man ikke trenger å løfte en finger, som folk vil ha? Fatter det ikke.....

Endret av bergans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...