Gjest mortil2 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hei. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, men prøver så godt jeg kan. Jeg og sambo har vert sammen i 7,5 år, og forlovet i 5 år, har to barn sammen, og ja jeg elsker han veldig masse, men nå den siste mnd har forholdet vårt vert virkelig gravd under jorden. Han ble innlagt på sykehuset for ca 3 - 4 uker siden, og har vert sykemeldt siden. Han har da sitti oppe om natta, og sovet hele dagen. Han er umulig å få kontakt med, og jeg blir temmelig forbanna, fordi vi har to barn sammen som så gjerne skulle ønske at pappan dems var her med de, og ikke stod opp et par timer før de skal legge seg. Han har klaget en del på magen (derfor han var innlagt), og jeg tror nok han har en del vondt og, men ikke så vondt at han er nødt for å ligge i senga hele dagen. Han og et par kamerater har et lite "prosjekt" som de kaller det, og møtes inimellom for å holde på med dette, og det er veldig bra det, men etter sykehusoppholdet har han klaget på vondt i magen, og en halvtime før han skal reise er han bra igjen, og reiser for å møte kameratene sine. Det har virket for meg at han har vondt i magen når det er noe han ikke har så lyst til, men når det er noe han har interesse for, er det ikke så ille lenger. Og hva er forskjellen på å sitte oppe halve natta og ha litt vondt i magen, og sitte oppe sammen med oss og ha litt vondt i magen. Vi hadde en seriøs samtale for noen dager siden hvor jeg forklarte hva jeg synes er problemet er, og hvorfor jeg blir forbanna... han har alltid hatt et problem med å stå opp om morran, men det siste året har det vert ekstremt ille. han lovet da å legge seg til "normal" tid og være mer sammen med oss. Men det har ikke skjedd. I natt satt han oppe hele natta, fordi han tenkte at jeg skulle få sove litt ekstra, noe jeg ikke har fått gjort på flere mndr. En halv time etter ungene hadde stått opp, måtte jeg og stå opp for da hadde han så vondt i magen igjen, ha sa han ikke skulle legge seg, men bare trengte hjelp, og det var helt greit for meg, fordi jeg har savnet at alle er sammen om morningen og kan spise frokost sammen osv.. men han la seg på sofaen, og sovnet, da var kl 9, og han sover enda, bare i senga, det er ikke mulig å få kontak med han, han begynner bare å snakke om massemordere og ting han tydeligvis drømmer om.. Jeg er så lei av å ha det slik. Og det virker nesten som han har lyst til å gå rundt å ha vondt i magen. Jeg har veldig lyst til at forholdet vårt skal vare, fordi han er en veldig snill og flink gutt, og ikke minst en kjempe flink pappa når han først er til stede, det er bare at han er veldig sjelden til stede. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre lenger. Har vurdert å bestille time til familieterapi, han vil ikke, men det går jo an at jeg kan gå selv og at han er med en gang i mellom!? Fint med andres synspunkter...
Gjest 635E33 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Vet du ikke at det eneste svaret man får på kvinneguiden er :"dump ham"....!! :gjeiper:
Gjest *Mim* Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Dette høres ikke bra ut. Synes familierådgiving er en lur vei å gå. Hva synes han selv om tilværelsen sin?
Gjest Gjest-M- Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Kan han være deprimert? Mange menn kan gå i lengre tid med depresjon uten at de selv skjønner hva som feiler dem. Og depresjon kan arte seg annerledes hos menn enn hos kvinner. Og ja, du kan gå til veiledning alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå