Amelie Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei du! Lurer bare på hvorfor du har byttet avatar? Den du hadde før var så mye mye koseligere enn den du har nå! Dessuten kjenner jeg deg liksom ikke igjen... *Bare blander meg litt jeg* Til alle andre også; det er ganske så dårlig for imagebyggingen å skifte avater i tide og utide! Amelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 Bra med litt forandring av og til da. Blir litt kjedelig i lengden å bare ha den samme, det er koselig å bytte avatar! jamie *som har byttet avatar 3 ganger den tiden hun har vært her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2003 Kanskje det bare er jeg som er rar; synes liksom det er lettere å legge merke til bilder enn navn... Det går greit med de som er veldig aktive, da klarer jeg å venne meg til forandringen ganske fort, men med de fleste andre blir det bare rot... *venter spent på Anitacaths forklaring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 6. mai 2003 #4 Del Skrevet 6. mai 2003 Blir spesielt forvirret når noen tar en annens avatar! Da surrer jeg med nickene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. mai 2003 #5 Del Skrevet 6. mai 2003 Enig med Amelie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2003 #6 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg er også enig her...Jeg har flere ganger måttet titte på både avatarer og nick før jeg har kjent igjen brukere - lar meg lett forvirre! Enig i at det er mange fine avatarer ute og går - har til tider selv blitt fristet til å bytte meg ut, men det har blitt med tanken. Jeg får vel bare godta at jeg er som jeg er - syns jo jeg ser litt tøff ut også, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. mai 2003 #7 Del Skrevet 6. mai 2003 Bytter både titt og ofte, jeg. Er ikke så opptatt av å lage meg et image. Men jeg passer på å ikke ha lik noen av de som er her fra før, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. mai 2003 #8 Del Skrevet 6. mai 2003 Bytter nok ikke jeg heller. Har nok fått et image for leeenge siden Dessuten passer den jo ganske bra, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mai 2003 Til @lfa: har lagt merke til at driver og bytter en del, men du holder deg i alle fall innenfor samme "sjanger..." Det vil si litt sånn ut i verdensrommet og en alfakrøll i universet type ting Det synes jeg er greit, for det blir som om jeg skulle bytte til et annet bilde av Amélie, og da hadde dere jo sikkert kjent meg igjen, ikke sant?! Det er mye rart man kan gå rundt å tenke på, gitt *venter fremdeles på Anitacath, kanskje jeg sender en pm* Amélie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. mai 2003 #10 Del Skrevet 7. mai 2003 Synes også bildet av Anitacath og hennes kjære var kjempefint :D Koselig og hyggelig bilde : - ) D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. mai 2003 #11 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har i det minste tenkt å beholde avataren min nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 8. mai 2003 #12 Del Skrevet 8. mai 2003 Sukk. Har ingen avatar jeg. Har prøvd å få på plass en, men jeg må bare innrømme at mine datakunnskaper faktisk ikke strekker til på dette området.... :oops: :oops: :oops: (ja, dette er virkelig flaut, men sånn er det altså..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 8. mai 2003 #13 Del Skrevet 8. mai 2003 Har lenge tenkt å bytte avatar, men får det ikke til lenger! fikk det til den gangen, har nå funnet et annet bilde, men klarer ikke lage det lite nok!! Har hatt øynene mine så lenge nå, så da kan jeg vel bare ha avataren litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå