Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall hvilken festival skal du på? Hvilke artister/band gleder du deg til å se?

Selv skal jeg på hovefestivalen :)

Gleder meg så utrolig mye. Ser veldig fram til å se avenged sevenfold, bullet for my valentine, the kooks og mange andre!

Jeg var på quart festivalen i fjor, og synes ikke det var det helt store (mye pga at jeg ikke likte noen av bandene som spilte den dagen jeg var der..), så jeg håper hove blir bedre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på Hove! Gleder meg helt syyyyykt! Skal betale depositum på leilighet til uka, billetter er kjøpt og trygt gjemt så ingen stjeler de! Var i fjor, og det var helt kjempe! Og i år sverger jeg på at de har sjekket CDsamlingen min og booket etter den! :jepp:

Lurer på å ta turen innom Norwegian Wood også, siden Billy Talent, Jimmy Eat World og Paramore spiller der. Billy Talent og JEW har jeg sett allerede, og jeg elsker dem, og Paramore er jo søte, og kunne vært gøy å få med seg. Bare økonomien som setter begrensninger her i gården! ^_^

Skrevet

Planer om Hove, har lyst til å se The Kooks og Animal Alpha! :)

Skrevet

Huff, blir et vanskelig valg i år..

Hove: The Kooks

Øya: N.E.R.D.

Quart: Kent

Norwegian Wood: Alanis Morissette, Foo Fighters, Queens of the Stone Age

Men har sinnsykt lyst til å se The Kooks, så må kanskje se an dette..

Skrevet

Jeg skal på Norwegian Wood iallefall. Og gleder meg til å se de fleste artistene der, ingen nevnt og ingen glemt. Men gleder meg spesielt til Foo Fighters da.

Skrevet

Jeg vurderer sterkt en tur til Hove. Ellers får jeg dekket mine behov i form av en FANTASTISK konsertsommer i Bergen :)

Skrevet

Norwegian Wood har jeg ikke hørt om en gang! Der hadde det også vært kult å være :icon_smile: Jeg liker godt Billy Talent og Jimmy Eat World, så det hadde vært kos å se de også! Skulle ønske billy talent sko til hove i år også..

Ce`Nedra- velg hove! :icon_razz: Det virket kjekkest, uten tvil!

Skrevet

Jeg skal til Hove. Blir det bare halvparten så bra som i fjor er det verdt det. Og for all del – de annonserte bandene er så langt bare knall. Jeg har ikke noe behov for å se Jay-Z og The Raconteurs, akkurat, men det er nok av herlige band å ta av.

I tillegg skal jeg på Norwegian Wood og Øya. Kanskje Slottsfjell også hvis jeg har råd.

Skrevet

Åja, forresten: Det er jo Øya som har best booking i år. Tilnærmet perfekt. Jeg tror det bare er tre eller fire av bandene jeg ikke har hørt om, og de jeg har hørt om liker jeg. Herlig.

Skrevet

Jeg skal på Øya, sikkert på Oslo Jazzfestival, vurderer Kongsbergjazz og Slottsfjellfestivalen. Og så blir det kanskje en tur på Norwegian Wood også...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

hvor er det hovefestivalen er? er det i nærheten av oslo? jeg har virkelig ikke peiling.. :sjenert:

Skrevet (endret)

Jaaaaaa!!!! Kongefestival!!!!!

Gleder meg til å se OPETH!!!!!

Skal også se In Flames, Animal Alpha og Dimmu (for å nevne noen)

Var det i fjor også, da så jeg bla. Incubus og Queens of the Stone Age. Kjempebra.

Hove ligger på Tromøya utenfor Arendal. Arendal ligger en time fra Kristiansand og ca 3,5 time fra Oslo.

Edit: By the way, Hove er uten tvil en mye bedre festival enn Quart!

Endret av Sanasol.
Skrevet (endret)

Har så SYKT lyst å dra på Hovefestivalen! Avenged Sevenfold, Bullet for my Valentine, In Flames... MEN det bli for langt unna! ;(

Blir Trænafestivalen på meg. Langt til havs, hehe. Damien Rice!!! :rødme:

Endret av Bloodless
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hove:

Animal Collective

Band of Horses

Babyshambles (hvis de kommer, da... Man vet jo aldri med godeste herr Doherty.)

Bad Religion

Beck

Dengue Fever

Familjen

Flogging Molly

Goldfrapp

Hercules and Love Affair

Jay-Z

Kim Hiorthøy

Lukestar

Les Savy Fav

M.I.A.

MGMT

Pirate Love

Santogold

Litt The Ting Tings og The Wombats, sånn for NMEs skyld, like.

Truls and the Trees

Vampire Weekend

Yeasayer

Norwegian Wood:

Dinosaur Jr.

Jimmy Eat World, Billy Talent og Paramore. Det er lov å være litt emo-kid når musikken er såpass knall.

Tift Merrit

Gary Louris og Mark Olson

Alanis Morrissette blir sikkert også greit å få med seg.

Øya:

Alt. Jeg mener det. Det er kanskje tre-fire band jeg ikke har hørt om, men de er sikkert bra de også. Ellers er alle som kommer i år band jeg enten liker eller i alle fall synes er verdt å få med seg. Hu-hei, årets festivalprogram!

Skrevet

Panic at the disco (og the used ) kommer også til hove, juhuuu :juhu:

Alle favorittbanda mine kommer, dette blir konge! :icon_smile:

Ikke lenge igjen nå, og jeg gleder meg sånn.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet

Åååååå jeg er så misunnelig!! Jeg vil også komme!!!

Vil sååååå gjerne se:

THE KOOKS

Vampire weekend

BABYSHAMBLES

MGMT

M.I.A

hot chip

duffy

the ting thing

osv....

:grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...