Gå til innhold

Pappa skal reise alene

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Min pappa skal reise alene på ferie i mai eller juli, og jeg skal finne noen alternativer for han. Han vil ikke reise på turer der de reklamerer med turer for single.. Men jeg tror heller ikke han vil være alene på ferie, så jeg lurer på hvilke plasser som er fint for enslige i slutten av 50-årene? Han vil helst reise innen Europa og helst til et "sydenland".

Er det noen som har noen tips? Jeg har den beste pappaen noen kan ha og jeg vil så gjerne at han skal få en flott ferie der han blir kjent med nye mennesker :)

Han snakker minimalt med engelsk så det er nok helst folk fra skandinavia han blir kjent med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kikk på reisemålene til Lilleputt reiser. De har fine reisemål og fine utflukter. Stille og rolige feriemål...fint for både alenereisende, kjærester og barnefamilier.http://www.lilleput.no/, eller sjekk ut denne http://www.hellaswings.no/ Ellers er jo Tematurer kjempeflott!! Lilleput og Star tour har flotte turer bla.

Endret av gladidag
Gjest Gjest
Skrevet

Språk er en forutsetning for kontakt med andre mennesker. Siden han er dårlig på engelsk, ville jeg anbefalt ham å reise enten til Kanariøyene eller til Alfaz del Pi i Spania. I Alfaz snakker alle norsk, også de ansatte i butikken.

Dette er turistgettoer, men siden det primære er kontakt med andre mennesker har han sikkert ikke noe i mot det.

Så fin datter du er. :)

Skrevet

Kanskje en busstur kan være noe for han? Runway og andre har jo mange spennende reisemål, og da reiser man jo sammen med mange andre.

En i nær familie er guide for slike bussturer, og det er flere som reiser aleine på de turene. Er stort utvalg i reisemål! :)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Tusen takk for alle svar! :)

Gran Canaria har han ikke lyst å reise til, men Alfaz er kanskje noe for han!

Jeg skal se gjennom tilbudene Startour og Lilleputt har. Temareiser er jo gjerne sosiale turer, kjempebra ide!

Kom gjerne med flere forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...