sebra Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 hvordan hadde du reagert og følt deg hvis du hadde sagt at du elsker typen/dama også får du bare ok tilbake... det er ikke selv opplevd bare så det på tv istad..hehe
IloveNY Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Det hadde vært et slag i trynet ja! Jeg er en av de som ikke har så lett for å si sånne ting... Jeg mener en ex av meg sa "I love you" og jeg fikk litt panikk... jeg kunne jo lett ha sagt noe tilbake for jeg var jo glad i han også... men det eneste jeg klarte å stamme frem var "Nei! Det gjør du ikke" Tror forresten han ble litt snurt da, så jeg er vel en av de som faktisk kunne klart å dumme meg så fullstendig ut! Men hvis det var meg som sa at jeg elsker deg til noen og hadde fått Ok tilbake tror jeg nesten at tårene hadde poplet frem! Det er såpass vanskelig for meg at jeg kommer vel ikke til å tørre si det til noen uten at de sier det først til meg
Gjest jente37 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 hvordan hadde du reagert og følt deg hvis du hadde sagt at du elsker typen/dama også får du bare ok tilbake... det er ikke selv opplevd bare så det på tv istad..hehe Ok-svaret m TV-tittingen er helt uakseptabelt og viser mangel på respekt for deg. Sier noen at de elsker deg; finnes bare et korrekt svar å si tilbake: ja, jeg elsker deg også.
Teriyaki Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Ok-svaret m TV-tittingen er helt uakseptabelt og viser mangel på respekt for deg. Sier noen at de elsker deg; finnes bare et korrekt svar å si tilbake: ja, jeg elsker deg også. Det er det dummeste jeg har hørt? Det du mener da er at hvis jente sier "elsker deg" til gutten, så MÅ han si elsker deg tilbake, enten han gjør det eller ikke? hvis man ikke elsker vedkommende, så skal man ikke si det tilbake, men det finnes så klart langt bedre ting å si. Som for eksempel kan man si at det var veldig koseig å høre, at man ble glad for det, men at man ikke er helt "der" enda.
Gjest jupp Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Sier noen at de elsker deg; finnes bare et korrekt svar å si tilbake: ja, jeg elsker deg også. WHAT? dette er virkelig noe av det mest idiotiske jeg har hoert! Du skal da kun si dette tilbake hvis du foeler det! Herlighet, det er faktisk veldig viktige, sterke ord, og skal ikke misbrukes og ikke sies hvis man ikke foeler det! Det er vel nesten verre en og bare si ok tilbake...
Gjest milkyway Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jeg drømte faktisk dette skjedde i natt! Og i drømmen begynte jeg å hylgrine.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Det er vel en annen diskusjon, men jeg har inntrykk av at det å elske noen er blitt så opphøyd og hellig, en utopi, slik at mange sjelden (aldri) tør å si det fordi de er usikre på at det de føler er "nok". Men man skal uansett aldri si det fordi det er "påkrevd" når noen sier det til deg - man må ha blitt enig med seg selv om at det er det man faktisk føler.
sebra Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2008 Jeg drømte faktisk dette skjedde i natt! Og i drømmen begynte jeg å hylgrine. hahaha enda godt det bare var drøm.
Gjest Tigress Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Ein må då kunne seie at det er hyggeleg eller fint eller noko slikt? Det blir jo fryktelig mekanisk då, viss ein MÅ svare det same tilbake?
Noli Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Jeg hadde nok blitt lei meg om kjæresten svart "okay" til det, men.. Både han og jeg svarer av og til "Jeg vet det!", og jeg synes det er nesten like fint å høre at han vet at jeg elsker ham, som å høre at han elsker meg også.
Gjest Chili Pepper Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Haha, da hadde jeg blitt snurt og bedt ham rive seg bort fra det jævla data-spillet og høre etter.
Rosalie Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Men hva om den andre faktisk ikke "elsker" enda? Jada, jeg er fullstendig klar over at OK er et svar som "jeg hører ikke etter masinga di akkurat nå, prøv igjen siden", men jeg vet også at mange blir snurt når svaret er "så fint", "Glad i deg, også" etc. For kun "ELSKER DEG OGSÅ MIN DEILIGE TULIPAN" virker å være godt nok. Og hva da om den andre faktisk ikke elsker? Skal h*n lyve? Noen elsker jo den de har vært sammen med i tre dager, mens for andre er det å elske mye dypere, og noe som kan ta årevis å komme til.
Gjest Chili Pepper Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 For kun "ELSKER DEG OGSÅ MIN DEILIGE TULIPAN" virker å være godt nok. Hadde han sagt det hadde jeg uansett mistet munn og mæle. Og hva da om den andre faktisk ikke elsker? Skal h*n lyve? Noen elsker jo den de har vært sammen med i tre dager, mens for andre er det å elske mye dypere, og noe som kan ta årevis å komme til. Jeg sier det. Er jeg ikke helt der enda, så sier jeg ikke at jeg elsker noen bare for å gjøre vedkommende fornøyd. Men det er jo lov til å forklare hvordan det er, og ikke bare gi et kort svar, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå