Fergie Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Er det noen som har noen tips om kveldskos? Skal ikke være middag, men heller ikke bare godteri. Takk på forhånd.
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Vi bruker frukt og nøtter som kveldskos ... er jeg sulten så tar jeg kanskje en brødskive eller ett knekkebrød. Drikker kaffe, farris eller vin ..
Jane F. Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Grønnsaker med rømmedipp. Du kan enten lage dippen selv eller ta en enkel posedipp fra butikken. Forslag til grønnsaker: Gulrøt, agurg, selleri, blomkål, eller annet du liker Eller fruktsalat med vaniljesaus... nam nam! Endret 23. mars 2008 av Jane F.
Fergie Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Tusen takk for alle tipsene. Jeg liker alt dere foreslo. Tusen takk for hjelpen.
Betsy Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Når vi er småsultne, pleier vi ofte å steke kyllingvinger og servere med dip og oppskjærte grønnsaker til.
Pia Sava Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Her blir det ofte ost og kjeks, når vi får lyst på noe godt. Ellers bruker jeg å ha halvstekte baguetter på lur...
honey21 Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Dette er ikke akkurat supersunt, men det er godt: Kjøp butterdeig. Kjevle platene sammen med litt revet ost mellom de (slik at osten legger seg inni deigen på en måte). Skjær den ferdige deigen i tynne striper og stek de i ovnen til de blir gyldne. Kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå