Gå til innhold

Forlover...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg var selv en av to forlovere nå i sommer, og grunnen til at min venninne valgte den løsningen var fordi vi var tre jenter som alltid har vært bestevenninner helt siden tidlig i barndommen. Derfor syntes hun det ville være unaturlig å velge bare en av oss. :) (det hadde slettes ikke noe med "trend" eller "wannabe amerikansk greie" å gjøre)

Akkurat som i mitt tilfelle også. Vi har vært venninner siden barnehagen og har fremdeles relativt god kontakt - jeg anser dem fremdeles som mine beste venninner. Dessuten tror jeg de samarbeider fint.

Jeg skjønner ikke poenget med å ha to forlovere, for rent formelt sett er det bare én av dem som er den virkelige forloveren, dermed må man jo likevel velge mellom venninnene sine hvis det er det som er problemet. Er det noen spesiell ære å være nr 2 som egentlig ikke har noen annerledes rolle enn en hvilken som helst gjest?

Jeg vet ikke helt hvordan det gjøres i kirkebryllup, siden jeg giftet meg i tinghuset, men kan man ikke gjøre det slik at én signerer forlovererklæringen og én er vitne? (Eller er det ingen som signerer noe i kirken?) Da har jo begge en "viktig" oppgave...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kikki_*
Skrevet

Jeg er veldig i tvil om jeg skal ha en eller to. Jeg har flyttet endel, og bodd mye i utlandet. Derfor skal jeg ha en fra "gammelt av" (som er spikret og hun har sagt ja ;0) ) også lurer jeg på å ha en fra "mitt nye liv". Vet hvem dette skal være, men jeg må bestemme meg om jeg skal ha to....... Vet at de hadde hatt det mye moro sammen i planleggingen, siden de samme type - kanskje derfor jeg er så glad i de begge to!!

Min mann skal ha to, siden de er 3 gutter som alltid vært sammen.

Skrevet

eg har 2 fordi den som eg spurte først kommer ikkje til å vær i Norge den siste månaden før bryllupe og på dagen. det er hun første som skrev under på papirene, men det er hun andre som arrangerer utdrikkningslag og er med på sjølve dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...