Gjest Vega Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Jeg hater å gå i butikker. Trange prøverom, av og på med klærne osv. Kø. Kø. Kø. Hvordan er det å handle per nett eller postordre? Om det ikke passer - bytterett osv. Hva med kvaliteten? Og porto? Og hva med målene for oss som ikke har modellmål? Jeg er ganske liten, foreksempel, slik at jeg ikke går inn i alle bukser/skjørt men må legge opp, eller lete. Vil heller prøve klær her hjemme i fred og ro - skulle gjerne hatt kontoen full, og fått tilsendt klær for prøving fra butikken med full service, men den går ikke... :-?
Tusenfryd Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 Det er så lett og greit så. Det er greit å returnere det som ikke passer. Dog ikke alltid like lett å få tak i en annen størrelse, populære varer forsvinner fort. H&MRowells har også en returgrunn som heter "svarte ikke til forventningene" - så dette funker meget bra. Synes jeg. Handler stort sett topper og gensere, og linbukser og sånn. Greie i størrelser og ikke noe dilldall.
Englepusen Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 Som regel kan du vel låne klærne med hjem og prøve dem der mot å betale litt av det de koster. Har ikke gjort det selv men har hørt at andre har gjort det. Har bare bestilt klær en gang og det var fra Orion. Da dummet postbudet seg ut og la pakken i postkassen så den fikk jeg gratis
Petruska Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Englepusen: Sa du bare at du ikke hadde fått varen når fakturaen kom da eller? :o Er ikke det litt sleipt da? :-? Du som har egen bedrift og greier bør vel ha litt forståelse for at andre også må ha betalt for sine varer/tjenester! :blunke: Ellers så synes jeg at jeg har vært heldig med plagg jeg har kjøpt over nettet fra H&M. Til og med buksene passer! Og det er ikke vanlig for meg...
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2003 #5 Skrevet 8. mai 2003 Jeg kjøper veldig ofte klær fra HM enten fra katalogen eller via nettshop'en deres. Jeg er veldig fornøyd - veldig enkelt å sende tilbake det man ikke ønsker etter å ha prøvd det. Det følger med returskjema i pakka når du får den. Og til Englepusen vil jeg bare si:Jeg syns det er skikkelig sleipt å ikke betale for en vare man har mottatt. I min verden er det å stjele!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå