Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Hvordan ville du valgt dersom du måtte stemme ut noen av forumgruppene på KG, og hvilke ville du beholdt? Jeg liker best: aktuelt, generelt, kultur, tv/film, forbruker, samlivsforum, reiseliv. Greier meg fint uten disse: bil, hobby, hus/hage, kosthold/trening, kropp/helse, mat/drikke m.fl. Samt graviditetsforaene. Mens derimot barn og familie ville jeg beholdt pga underholdningsnivået, utrolig så lett folk lar seg fyre opp der Hva er dine favoritter?
Kosemose Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Jeg ville beholdt hus&hage, skjønnhet, samliv, seksualitet, barn&familie og generell debatt. Og bryllupsforumet (for underholdning). Og matforumet! Graviditet, snikksnakk, og personlige meldinger trenger jeg ikke. Kunne godt klart meg uten kultur og, siden alle trådene der handler om Farmen og andre tv-serier...
Brunhilde Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Vil gjerne beholde: * Generell debatt * Aktuelle saker * Mat og drikke * Kultur * Reiseliv Kunne godt klart meg uten: * Bil * Graviditet * Snikksnakk * Ordleker * Skråblikk De andre foraene er liksom greie nok - trenger dem ikke, men har heller ikke behov for å bli kvitt dem.
Gjest imli Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Er mest i dagbøkene, graviditet/spebarn og barn/familie. Kunne klart meg uten kultur, reiseliv, sport/fritid, bil, hus/hage og kosmetikk/velvære. De andre er greie å stikke innom i blandt
Cata Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Vil gjerne ha *Generell debatt (selv om jeg ikke deltar så ofte) * Snikk-snakk * Hus og hage * Samliv og relasjoner * Velvære, klær og kosmetikk * Dataforumet (det hadde jeg helt glemt i farten) * Karriere og utdanning * Forbruker og økonomi * Dagbøkene For min del kan man gjerne stryke * Graviditet og spebarn * Kosthold og trening * Kultur * Prøvere og ufrivillig barnløse * Sport og fritid Endret 23. mars 2008 av Cata
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Skråblikk og Snikk-snakk kunne blitt slått sammen
(¯`*Fanny*´¯) Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Beholde: Generell debatt Samliv Kjæledyr Data Kropp og helse Singelforum Velvære Hus og hage Forbruker Aktuelle saker Fjerne: Ordleker Barn Snikk-Snakk Graviditet Bryllup Seksualitet Sport og fritid Skråblikk Religion Reiseliv Prøvere Miljø Kultur Kosthold Mat Karriere Hobby
Alison Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jeg ville da beholdt: Forbruker og økonomi Hus og hage Familie og barn Data Karriere og utdanning Generell debatt Kropp og helse Disse kunne jeg fint ha klart meg uten: Ordleker Snikk-snakk Bryllup Graviditet Religion Skråblikk Sport og fritid
Betsy Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Disse liker jeg best: Generell debatt Samliv (til tider ganske så festlig underholdning her...) Kjæledyr Velvære, klær og kosmetikk (forumet som stadig truer kredittkortet... ) Barn og familie (fantastisk god underholdning, disse småbarnsforeldrene!) Bryllup (fin inspirasjon til eget bryllup, men kan bli litt sukkersøtt til tider.) Seksualitet (også festlig underholdning.) Skråblikk Reiseliv (kanskje det forumet jeg hadde likt best hadde det vært litt mer liv!) Kultur (noen interessante tråder sånn en gang i blandt...) Mat og drikke (veldig mange gode tips og oppskrifter her!) Synes forøvrig ingen av underforumene er overflødige, alle har jo forskjellige interesser.
Gjest GossipGirl Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Favorittgrupper: Karriere og utdanning Samliv og relasjoner Generell debatt Forbruker og økonomi Barn og familie Kultur og TV/film Skråblikk Dagbøker Bryr meg lite om øvrige fora. Jeg diskuterer i de gruppene som engasjerer meg.
Gjest Helen Parr Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Generell er vel det mest besøkte fra min side. Barn og familie, siden det har en viss relevans i forhold til min livssituasjon med små barn, hus og hage på grunn av interesse for dette, bryllup og svangerskap på grunn av underholdningsverdien og nyttigheten av å lære meg ny vitenskap og TBF'er. Aktuellt er jeg innom sporadisk, likeså kjæledyr. Samliv en sjelden gang. Kultur, vel kultur? På toppen troner nok dagbøkene. Bil og trafikk: Hæ? Også lar jeg meg tidvis friste av velvære. Selvsagt. (I parentes bemerket benytter jeg meg altfor sjelden av reiseliv.)
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Jeg må vel ramse opp: Dagbøker (der holder jeg for det meste hus) Forbruker og økonomi (alltid interessant) Velvære (men det går i perioder; for mye det samme) Karriere og utdanning Mat (trenger vel knapt nærmere begrunnelse) kultur (men skipper stort sett alle tråder som handler om tv-serier; jeg er mest interessert i litteratur) kjæledyr (en av mine hovedhobbier for tida) Egentlig er jeg veldig interessert i generell debatt/aktuelle saker også, men jeg holder meg stort sett til lesing, for jeg orker for det meste ikke å anstrenge meg nok, og orker ikke å argumentere halvveis; enten ordentlig, eller ingenting. Jeg holder meg for det meste unna seksualitet, samliv, barn og familie, (bare krangling over hele linja), graviditet og bryllup (litt i overkant egosentrert og tendenser til hysteri begge steder) samt språkforumet (som bare gjør en språkviter oppriktig TRIST og oppgitt).
Tabris Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg er mest interessert i Aktuelt, Generelt, Kjæledyr, Miljø og Religion. Velvære kunne gjerne vært skrotet for min del. Endret 24. mars 2008 av Tabris
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Beholde: AKTUELT BARN OG FAMILIE GENERELL DEBATT KJÆLEDYR KROPP OG HELSE SAMLIV OG RELASJONER TV/FILM RIS OG ROS Kast: ORDLEKER Endret 24. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest *Mim* Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Beholde: * barn og familie * kultur * generell debatt * mat og drikke * ris, ros og tips * hus, hjem og hobby * snikk-snakk (men det var mye morsommere før!) * graviditet * dagbøker * kosthold og trening * karriere og utdanning * samliv * bil og trafikk Skrote: *singelforumet * religion og livssyn * skråblikk * kjæledyr * bryllup Slike tråder viser jo at vi er interessert i å diskutere ulike emner. Og bra er det! Endret 24. mars 2008 av *Mim*
Maneo Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 - Dagbøker - Generell debatt - Kjæledyr - Miljø - Bil og trafikk - Snikk-snakk - Helse og velvære - Kropp og helse - Kultur, litteratur og musikk - Tv og film For min del kunne godt "Bryllup", "Kosthold og trening" og "Singelforumet" blitt vraket.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 De jeg leser mest er: - Aktuelle saker - Barn og familie - Generell debatt - Kosthold og trening - Kropp og helse - Samliv og relasjoner - Seksualitet - Singelforumet - Skråblikk og generaliseringer - Språk og noen få dagbøker. Men jeg er ikke så egoistisk at jeg vil skrote de forumene som jeg ikke leser selv.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #18 Skrevet 24. mars 2008 For min del leser jeg mest på: -Barn og familie -Bil og trafikk -Brullyp -Data, spill, underholdning og telefoni -Forbruker og økonomi -Generelt -Hobby -Hus og hage -Kjæledyr -Mat og drikke -Samliv og relasjoner -Seksualitet -Tv og film Og litt å dagbøkene De som ikke er ramset opp kan jeg fint greie meg uten..
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. mars 2008 #20 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er faktisk jevnlig innom de fleste forumene. De eneste jeg stort sett aldri besøker, er singelforumet, seksualitet og religion og livssyn. Forumet jeg besøker først når jeg går direkte inn i forum (altså, ikke via Mine innlegg), er Generell debatt. Så Barn og familie og Aktuelt. Jeg ønsker ingen forum bort, men jeg skulle ønske man kunne slå sammen noen av de man delte opp for en liten stund siden. Noen av forumene blir så døde, i tillegg til at det blir et større ork å skulle klikke seg innom alle når det er så mange.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå