Saeria Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har aldri brukt det. For min del holder det med en vanlig fuktighetskrem.
Kosemose Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 Ok, men hva i huleste er en primer da? :klø:
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 En primer skal sørge for et jevnere underlag og gjøre slik at foundation holder lengre. De aller fleste merker har primere nå, jeg har prøvd noen få, men alt i alt anser jeg produktet som unødvendig og nok et triks for å få oss forbrukere til å forbruke mer .
Kosemose Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 Ok, takk Audrey! Det var hun Amy B (Ask me make up) som mente at primer var en del av "grunnlaget", men da tenker jeg at jeg klarer meg uten!
Gjest Helen Parr Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har ikke forsøkt det selv, men en venninne skryter veldig av primeren til MAC, som man kun har under øyenskyggen. Kanskje ikke det samme som du mener, Kosemose, men jeg skriver det likevel. Ellers er min erfaring at desto mer man skal ha i fjeset, desto mer sparklet ser man ut.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har selv hatt prøver av primeren fra Modelco, men kan ikke fordra den "igjenspaklede" følelsen man får av å ha enda et ekstra lag på huden. Men jeg foretrekker transparente foundationer, og er ikke vant til å ha tykke lag på huden. Øyeskyggeprimer er derimot en genial ting som får øyeskyggene til å sitte leeenge!, og jeg er begeistret for den fra Lumene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå