sandra82 Skrevet 30. mars 2008 #21 Skrevet 30. mars 2008 Er dette i Oslo? Hvilken salong er det i såfall? Jeg har også hørt negative ting om perry frisør nemlig, så greit å styre unna de. desverre, er i elverum... ja perry er jeg ikke særlig begeistret for.. dyre er de også!!
en_jente Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 Å, så flott å finne en til som skal gifte seg på Lillehammer! jeg har ringt mer rundt, og har fått noen tips. Studio M v/Per Kjerstis Salong v/Kjersti Hair and There v/Oddny Touch v/Anne Dissen Dette er råd fra EN person i frisøryrket, men alt er jo subjektivt. Det beste hadde vært å fått råd av bruder som allerede er gift, og som opplevde dagen i frisørstolen. Jeg har en bestilling inne hos en meget kjent frisør her på Lillehammer, men jeg vet ikke om denne frisøren og jeg egentlig er noen god "match". Det er derfor jeg leter videre.... Har du andre tips (som f,eks kjøretøy) tar jeg gladelig i mot? Når skal du gifte deg og hvor?? Ja, det er mange steder man kan undersøke hvertfall. Jeg gifter meg utenfor Lillehammer den 26. juli. Hvor skal du ha din vielse? Vi skal ha humanetisk vielse så slipper alt med kirke hvertfall. nei, ingen gode ideer til kjøretøy, vet ikke hvordan vi gjør det enda heller...
Amadea Skrevet 31. mars 2008 #24 Skrevet 31. mars 2008 Aner ikke hvor mye det kommer til å komme på, har ikke bestilt frisör enda jeg... Er det forresten vanlig å kle på seg i frisörsalongen? Jeg hadde i grunnen regna med å kle på meg hjemme jeg da. Men det blir vel frisören som fester slöret? Synes jeg ser for meg selv fly rundt i byen i olabukse og med slör.
junibrura Skrevet 1. april 2008 #25 Skrevet 1. april 2008 Er det noen som har tips til gode nettsteder som viser brudefrisyrer?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #26 Skrevet 13. april 2008 Jeg skal betale ca. 2500,- og da er hår og makeup inkludert. Det som bekymrer meg litt, - er at frisøren ( som er annerkjent og flink) ikke synes at en prøvetime er nødvendig, fordi han mener at den frisyren som blir laget på prøvedagen, nødvendigvis ikke blir helt lik på bryllupsdagen. Nå skal det sies at jeg skal til en samtale-time med han og planlegge osv. på forhånd. Bør jeg være urolig for IKKE å ha prøvetime???
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #27 Skrevet 22. april 2008 Jeg skal betale ca. 2500,- og da er hår og makeup inkludert. Det som bekymrer meg litt, - er at frisøren ( som er annerkjent og flink) ikke synes at en prøvetime er nødvendig, fordi han mener at den frisyren som blir laget på prøvedagen, nødvendigvis ikke blir helt lik på bryllupsdagen. Nå skal det sies at jeg skal til en samtale-time med han og planlegge osv. på forhånd. Bør jeg være urolig for IKKE å ha prøvetime??? Nei, -så lenge frisøren vet hva han gjør bør det vel gå bra?
Gjest *englefjes* Skrevet 22. april 2008 #28 Skrevet 22. april 2008 Jeg skal betale ca. 2500,- og da er hår og makeup inkludert. Det som bekymrer meg litt, - er at frisøren ( som er annerkjent og flink) ikke synes at en prøvetime er nødvendig, fordi han mener at den frisyren som blir laget på prøvedagen, nødvendigvis ikke blir helt lik på bryllupsdagen. Nå skal det sies at jeg skal til en samtale-time med han og planlegge osv. på forhånd. Bør jeg være urolig for IKKE å ha prøvetime??? Jeg hadde ikke godtatt det. Er ikke sikkert at du liker den frisyren du har sett for deg, derfor er det etter min mening helt nødvendig med en prøvetime....
øyenstikker Skrevet 23. april 2008 #29 Skrevet 23. april 2008 Jeg betaler 1500 kr. Da vil hun treffe meg 1 mnd før bryllupet og se litt på hvilke stiler jeg passet til, farger på make-up osv. Så er det prøvetime 2 uker før bryllupet. Og selve brudepyntingen. Bådehår, make-up, påkledning. Så kommer hun å gjør det hjemme hvis jeg vil. Syns det er suupert jeg
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 26. april 2008 #31 Skrevet 26. april 2008 Hei! Er det noen som har noen anbefalinger på frisør - make up på Hamar?
junibrura Skrevet 26. april 2008 #32 Skrevet 26. april 2008 Hei! Er det noen som har noen anbefalinger på frisør - make up på Hamar? Hei! Da jeg var på Agape brudesalong på Hamar fikk jeg mange tips på dyktige frisører/makeup. De hadde kontakter som de videreformidlet. Nå bor jeg ikke på Hamar så det ble ikke aktuelt for meg så jeg husker ikke navn og salong. Men, -du kunne jo ringe dit og høre??
øyenstikker Skrevet 27. april 2008 #33 Skrevet 27. april 2008 Øyenstikker: Hvor er dette? Det er 1 utenfor Trondheim
Gjest januarbrud 08 Skrevet 27. april 2008 #34 Skrevet 27. april 2008 Jeg betalte 1500kr, inkl. prøvetime og make up. Hun var ekstremt flink. Nydelig oppsatthår på 1 time + make up.
junibrura Skrevet 27. april 2008 #35 Skrevet 27. april 2008 Jeg betalte 1500kr, inkl. prøvetime og make up. Hun var ekstremt flink. Nydelig oppsatthår på 1 time + make up. Det var ekstremt billig!! Kan man spørre hvor i landet dette var??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå