Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #21 Del Skrevet 26. mars 2008 Da jeg var liten, hadde vi en hytte ikke så langt fra en Europris. Handlet alltid inn all påskesnopet mitt der til en billig penge:) Men de hadde jammen mye rare greier som smakte dritt. Spesielt kjeksen og chipsen ga jeg fort opp! Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324748-europris-mer-til-overs/page/2/#findComment-5434374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. april 2008 #22 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Kjente el-merker ville jeg ikke hatt problemer med å kjøpe på europris (utenom at jeg trolig ikke har bruk for det egentlig), men litt mer ukjente ville jeg holdt meg unna (f.eks. Melissa som de selger på Nille er ubrukelige). Rart, min Melissa elteklo har snurra og gått i snart fem år, mens jeg på tilsvarende tid har slitt ut to av "anerkjent merke". Kaffetrakteren deres funka utmerket, men var ingen moccamaster. Men det ville uansett ikke være rettferdig å sammenlikne et 99,50 kr produkt, med et 1.695,- kroners. Sauesaksa deres til 79,- ellerno har spart meg flerfoldige tusen kroner i frisdørregning, og like mange sjokktraumatiske kroppsgnisseopplevelser... Det er alltid noen som forventer storkjøkkenkvalitet på billigprodukter. - OK, så holder ikke hundrekronerstrakteren i tjue år. Men man kan for få lapper skaffe seg full pott med kjøkkenredskaper etterhvert som samlivsbruddene stadig jafser i seg husgeråd og brukskonto, og stadig nye depositum må betales. Europris er en helt grei sjappe, med gode og dårlige tilbud. Og svever du ikke rundt i en slags tåkete prisbevisstløshet, er det ofte noe å hente. Selvsagt er det mange som vil benytte en slik tråd til å offentliggjøre at de ALDRI kunne TENKE seg å handle på de og de stedene, og beviser deved at de er såpass usikre på seg selv, at de krampeaktif tviholder på de rette bæreposene, for ikke å risikere å miste identiteten sin. Men vi er overbærende, og kommenterer alldeles ikke dette. Endret 5. april 2008 av Kamikatze Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324748-europris-mer-til-overs/page/2/#findComment-5469147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #23 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg får vel svare her siden jeg har jobbet i kjeden i 3 år...sorry hvis det blir litt langt. Som flere sier så kommer det jo an på hva du er ute etter, men jeg kan i hvert fall fortelle litt om hva folk kommer til oss for å kjøpe. Det er vel ca. halvparten av varene vi har til enhver tid som er faste varer. Det vi selger masse av er ananas, mais, skivet champignon, hakkede tomater som alle koster 3 kroner boksen (eller 2,99 da for å være presis...). Vi har også helbokser med div. middagsretter som f.eks. fiskeboller, kjøttkaker, spaghettigryte, joikakaker, bogskinke osv som mange kjøper. De fleste av disse kommer fra Terina, som jo også selges i andre butikker. Supper og sauser som er av vårt eget merke koster 6-7 kroner og er faktisk veldig gode. Det går veldig mye brødposer, søplesekker (30 stk. for 30 kr) engangstallerkner og -bestikk, skyllemiddel (forskjellige typer) og fuglemat. Og nå om dagen selger vi jo masse spylervæske, den koster 17 kroner for 4 liter. Peiskubber til 50,- for 5 stk og vedbriketter til 20 kroner for en sekk med 30 er også noe det går mye av nå. Ellers har vi som noen nevnte veldig gode ullsokker, men de er på vei ut nå fordi det er sesongskifte. Men vi har alltid veldig godt utvalg i forskjellige sokker, de billigste koster 10 kroner og personlig bruker jeg bare disse for de er helt ok, vanlig tynne sokker i forskjellige farger og motiver. Ellers så er Trysilsokken til 35 kroner en storselger, folk sier den er like bra som Ulvangsokken som koster minst det dobbelte. Vi har deilige, flotte håndklær til kr. 40 for 50x70 cm eller kr. 60 for en større str. Men vi har også håndklær i ikke fullt så god kvalitet, de koster ca. halvparten. Så man kan velge. Fra i morgen har vi stretchlaken på tilbud, jeg husker ikke helt nøyaktig prisene men det til enkeltseng koster rundt 30 kroner, det er rundt halv pris av vanlig pris. De er helt ok kvalitet. Som noen nevnte så har vi mye billige plastbokser til enhver tid, fra størrelser på halvannen dl opp til 50-60 liter. Vi selger alltid mye av det. Vi har en god del kjøkkenutstyr, men glass og tallerkener kan variere en del da en god del av dette er partivarer. Det samme gjelder for verktøy. Som noen sa så kan man enten betale en del og få en skikkelig kvalitetsvare, vi har ofte merker som Bosch, Skil eller DeWalt. De virker dyre i forhold til andre merker vi har, men folk sier likevel at de er billigere enn hos andre butikker. De som bruker verktøy ofte kjøper disse merkene mens de som kanskje trenger en vinkelsliper f.eks. til å kappe et par ganger vil kjøpe billigmerket. Mange kommer til oss for å kjøpe malepensler og elektrisk materiell. Jeg vet det er en del profesjonelle som kjøper dette hos oss. Vi selger også masse kofferter, du kan få en lett håndbagasjekoffert til 100 kroner, eller en stor koffert til 199. Men vi har også kofferter med mer lommer og slikt, de koster dobbelt så mye. Ellers har vi en del brettspill og leker som er billigere enn hos andre, og godteri og snacks ligger omtrent på samme nivå men det hender vi har tilbud på dette eller at vi får inn partier av f.eks Twist som selges billig. Noe jeg aldri kjøper hos oss selv om vi har det er Nutrilett bar, de er nemlig et par kroner billigere hos Rimi Vi har mange varegrupper jeg ikke har nevnt men nå har jeg i hvert fall fått med det meste som folk kommer spesifikt til oss for å kjøpe Mener du elektrisk utstyr eller malerpensler? Jeg har vel aldri sett Elko materiell hos europris, eller tilsvarende kvalitet. Anonymous poster hash: 62764...fd4 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324748-europris-mer-til-overs/page/2/#findComment-16958776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 29. august 2015 #24 Del Skrevet 29. august 2015 Tråden er SYV år gammel....vet ikke om du får noe svar med det første. 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324748-europris-mer-til-overs/page/2/#findComment-16959873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 30. august 2015 #25 Del Skrevet 30. august 2015 Tråden er SYV år gammel....vet ikke om du får noe svar med det første. 😆😆😆😆 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324748-europris-mer-til-overs/page/2/#findComment-16967425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå