Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg i august. Håret mitt rekker litt nedenfor skuldrene, og jeg ville så gjerne hatt litt lengre hår til brudefrisyren :) Noen som vet om noe man kan gjøre for å få håret til å vokse fortere? Hjelper b-vitamintilskudd?

Jeg klipper håret hver 2.måned for at det skal holde seg finest mulig, men da er det bare snakk om stussing av fliser. Gjør ikke dette at håret vokser fortere også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hegepege
Skrevet

Vet ikke om noen gode råd, men extencions er jo en fin ting da;) Ikke trenger det koste så masse heller!!

Skrevet

Jeg har også lyst på lengre hår nå, så holder på med det samme som deg... Det er vel ikke mye mer å gjøre enn å spise b-vitamin (gjerne litt mer enn det står dosert på boksen), klippe seg regemessig og ta hårkur ofte for å ikke slite så mye at du må klippe bort alt igjen... Og å smøre seg med tålmodighet selvfølgelig, men det er vel enklere for meg som ikke skal gifte meg i den nærmeste fremtid :gjeiper:

Skrevet
Vet ikke om noen gode råd, men extencions er jo en fin ting da;) Ikke trenger det koste så masse heller!!

vet du ca hvor mye extension koster?

Skrevet

tror jeg skal begynne å ta b-vitaminer. Men er nok ikke lurt å ta mer enn anbefalt dagsdose. Slike konsentrerte stoffer kan vere skadevirkende om de spises i for store mengder...

Skrevet

hm jeg fikk beskjed av dama på helsekosten her at det var et vannløselig stoff, så det var ikke farlig å ta litt mer... kanskje hun tok feil? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Har også alltid hørt at b-vitamin (og også c-vitamin) er vannløselig, og at det ikke er farlig å ta store doser av dette. Er jo vanlig å ta store doser b-vitamin hvis man mister mye hår i en periode, eller c-vitaminsjokk hvis man kjenner at en forkjølelse er på vei. Men vet ikke om det har så mye for seg - hvis kroppen kun klarer å ta opp en viss mengde av disse vitaminene vil man jo bare tisse ut resten, og dermed ha spist masse piller man ikke har noen nytte av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...