Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Nå er det snart et år siden jeg har sluttet med p pillen. Vi har prøvd å bli gravide, men det skjer ikke. Mannen min har ei datter fra tidligere, så han har klart å produsere før.. Jeg har vært gravid en gang, men måtte desverre ta abort. Dette skjedde for ca 5 år siden. Men nå skjer det ingenting. Flere som opplever dette? Jeg blir så frustrert!!
Saeria Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Det kan hende at p-pillen fremdeles henger i og at du ikke har fått eggløsning, men etter ett års prøving kan du faktisk gå til fastlegen og be om hjelp. Hvorfor ikke ta en tur innom prøverforumet her? Der er det mange jenter som har god erfaring med prøvingens utfordringer og hvor og hvilken hjelp man kan få. Endret 23. mars 2008 av Saeria
Dult Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 D er meget sannsynlig att d er pillene som henger i...... Men d kan jo også være tilfeldig. Men mitt første barn tok d meg 3 år å bli gravid. Med nr2 var d nok med en gang uten prevensjon. Ikke gi opp håpet!!
Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Det er snart ett år siden jeg også sluttet med p-pillen, og vi har heller ikke klart å bli gravid.. Begynner å bli rimelig utålmodig, da flere rundt meg har blitt gravid med en gang. Det er visst ikke unormalt at det tar så lang tid, men det er ikke noe gøy. Ønsker deg lykke til! Hilsen Cecilie
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er også frustrert Har vært prøver i snart ett år jeg også.. I dag kom mensen igjen Har hatt to SA før, så veit jo at det går. Men er så lei av å prøve og vente. Lykke til med prøvinga dere andre.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Vi brukte over ett år på å bli gravide. Da hadde vi bare sex for sexens skyld, og ikke for å lage barn. Med det så mener jeg at jeg ikke fulgte med på syklusen, for å ha sex ved eggløsning. Ikke stress med det i allefall, tror nesten enkelte ikke blir gravid pga psyken.
Gjest StoreSky Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 "kun" femti prosent er gravide etter fem mnd. Og 90% blir gravide innen ett år. So now worry!
Hedda-78 Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Hvorfor du ikke blir gravid, er jo helt umulig å svare på for oss her inne. Første punkt er jo om du har eggløsning eller ikke, det er ganske vesentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå