Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en god frisør i Drammen? Som nyinnflyttet er det ikke alltid greit å vite hvem jeg skal velge..(skal farge/stripe) Vet du i sammen slengen om hvor jeg kan kjøpe ID-Mineral sminke i Drammen? Takker...
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg vil anbefale Vigdis hod Nikita på Magasinet Hun er ikke ferdig faglært ennå, men jeg synes hun er kjempeflink og har et godt øye. Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 24. mars 2008 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg vil anbefale Vigdis hod Nikita på Magasinet Hun er ikke ferdig faglært ennå, men jeg synes hun er kjempeflink og har et godt øye. Tusen takk for tipset! Sitat endret. Skya (mod) Endret 24. mars 2008 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg vil anbefale Vigdis hod Nikita på Magasinet Hun er ikke ferdig faglært ennå, men jeg synes hun er kjempeflink og har et godt øye. Uff, jeg er så skeptisk til Nikita salongene. Sikkert dumt, men jeg har dårlig erfaring fra før, og kanskje det har noe med tiden de går på skole. Litt kort tid, men det er sikkert mange flinke også... Sitat endret. Skya (mod) Endret 24. mars 2008 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Anbefaler Imitch i kinobygget. Stine. Dyktig og kreativ frisør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå