Kalas Skrevet 8. mai 2003 #21 Del Skrevet 8. mai 2003 Min eks-katt heter Pandora. Panda for short. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2003 #22 Del Skrevet 8. mai 2003 Mine katter har hett (i kronologisk rekkefølge) Tusse Ole Per Vaffel Vala Lille Muu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #23 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei. Mine hannkatter har hatt disse navnene; Mjauritz, Kåre, Emil og Sander. Lykke til med navnevalget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #24 Del Skrevet 9. mai 2003 Har hatt en tussi , pusegutt og en brumle. Har hørt omen katt her i byen som heter Gulrot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude Luth Skrevet 9. mai 2003 #25 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg hadde en svart katt som het Lucifer, men hun bytta navn til Lucy fordi han bare var interessert i andre hannkatter :oops: Naboen min var kjempesur for at min hannkatt "prøvde seg" på hans rase-hannkatt Min pusseluss var av typen "bakgårdskatt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå