kitekatt Skrevet 23. mars 2008 #1 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet om en som faktisk virker? Har brukt Clinique sin all about eyes, den er god men hjelper den???, dior sin Capture...også god, men...MD Formulations sin, clarins sin etc....men jeg synes ikke noen av disse egentlig utgjør særlig forskjell..Noen som kan anbefale en? Har bestilt Exuviance kremer til ansiktet men hvordan er øyekremen der feks.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astral Skrevet 25. mars 2008 #2 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg bestilte meg nettopp denne fra SN, har ikke fått den enda så kan ikke svare på om den er bra eller ikke ;P Men leste en test av øyekrem mot poser under øynene og fine linjer i et blad, den fikk hvertfall kjempe bra resultat. Venter spent =) Biotherm - multi recharge eye care Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 26. mars 2008 #3 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har prøvd litt forskjellig, bl.a Chanel og Clarins, men jeg kommer alltid tilbake til Nivea Q10. I motsetning til andre kremer jeg har prøvd syns jeg denne gir god fukt samtidig som linjene ser mindre ut. Også er den billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kokomacola Skrevet 26. mars 2008 #4 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei, jeg har samme problem med deg, å ta vekk rynker kan jeg ikke hjelpe deg med å velge produkt, men hvis du har porer eller er alltid svart under øyne, kanskje du kan spørre foreldrene dine, OM DU ER FØDT med det. Det er ikke sikker om de la merke på det da. Hvis du er født med det, eneste utvei er at, du må OPPERERE. Ja, høres skummelt ut, men du er ikke eneste som er plager med sånn, hvis du har brukt alle kremer/gele eller whatever for å bli kvitt det, men funget ikke. Vil bare at du skal vite det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei, jeg har samme problem med deg, å ta vekk rynker kan jeg ikke hjelpe deg med å velge produkt, men hvis du har porer eller er alltid svart under øyne, kanskje du kan spørre foreldrene dine, OM DU ER FØDT med det. Det er ikke sikker om de la merke på det da. Hvis du er født med det, eneste utvei er at, du må OPPERERE. Ja, høres skummelt ut, men du er ikke eneste som er plager med sånn, hvis du har brukt alle kremer/gele eller whatever for å bli kvitt det, men funget ikke. Vil bare at du skal vite det:) hehe, nei er ikke født med det. men det å være småbarnsmor med lite søvn om nettene og full jobb, har satt sine spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucky!74 Skrevet 26. mars 2008 #6 Del Skrevet 26. mars 2008 Denne http://www.skin-etc.com/janmaeyecocr.html Må jo få meg frisk luft og drikke nok vann hver dag også for å unngå groggy, hovne øyer. Synes denne kremen er skikkelig god, å ja den funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Del Skrevet 6. juli 2008 Denne http://www.skin-etc.com/janmaeyecocr.html Må jo få meg frisk luft og drikke nok vann hver dag også for å unngå groggy, hovne øyer. Synes denne kremen er skikkelig god, å ja den funker! Hva koster denne? Skulle så gjerne hatt en god krem for huden under øynene. Har allerede begynt å få linjer under øynene, antageligvis pga en lett blanding av ikke å ha brukt solbriller under hele oppveksten og allergi som har gjort at jeg har klødd mye i øynene. Men nå vil jeg gjerne forebygge for ikke å få flere, og huden er litt tørr under øynene også, så må ha noe som gir nok fukt. puffiness og mørke ringer er jeg ikke særlig plaget av. Har prøvd dermalogica og clinique- All about eyes + Noen fra body shop og ingen har jeg vært fornøyd med, de to sistnevnte ga for lite fukt og jeg følte de bare ble liggende på overflaten av huden min. Mens dermalogica fikk jeg en allergisk reaksjon på. Husker ikke hva den het, men kremen va rosa og for ung hud. Er 23 år, noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #8 Del Skrevet 6. juli 2008 jeg har det samme problem. er 23 år og har små rynker under øyne allerede. hvilken krem kan dere anbefale for ung hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå