aline Skrevet 24. mars 2008 #22 Skrevet 24. mars 2008 jeg har alltid hatt en forkjærlighet for nr 2, jo mørkere jo bedre.... men min kjære er nok en klar nr 1 gitt... hihi. og jeg ville ikke byttet ham mot noen nr 2-mann jeg har møtt.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #23 Skrevet 24. mars 2008 Mannen min er 190 høy, har en slank, senete kropp, smale hofter og ganske brede skuldre og en bred, fin brystkasse. Han er gråhåret og gråskjegget og veldig, veldig sexy, og han er norsk som faen. Og han har sterke armer, selv om de ikke er pumpet. Det er klatrerarmer etter årevis med friklatring. Hendene hans er helt fantastiske også. Noen Per Pusling er han veldig langt ifra å være. En smørsangerwannabe fra syden er ikke noe jeg kunne tenke meg.
demonica Skrevet 24. mars 2008 #25 Skrevet 24. mars 2008 Liker ingen av delene. Hater "fløtepuser", men liker heller ikke tynne, pinglete mannfolk. Helst litt muskler, men behøver ikke å være svær. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #27 Skrevet 24. mars 2008 Mannen min er 190 høy, har en slank, senete kropp, smale hofter og ganske brede skuldre og en bred, fin brystkasse. Han er gråhåret og gråskjegget og veldig, veldig sexy, og han er norsk som faen. Og han har sterke armer, selv om de ikke er pumpet. Det er klatrerarmer etter årevis med friklatring. Hendene hans er helt fantastiske også. Noen Per Pusling er han veldig langt ifra å være. En smørsangerwannabe fra syden er ikke noe jeg kunne tenke meg. Det var vel strengt tatt ingen som spurte hvordan mannen din ser ut. :kaffe:
Gjest Chili Pepper Skrevet 24. mars 2008 #28 Skrevet 24. mars 2008 Dette var ikke ledende spørsmål i det hele tatt.
Skybertine Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 24. mars 2008 Dette var ikke ledende spørsmål i det hele tatt. Er egentlig bare en liten hermings etter "Gutter hva foretrekker dere-Kvinnekroppen"
TinaM Skrevet 24. mars 2008 #30 Skrevet 24. mars 2008 Jeg faller lett for blonde gutter, men slik som det ble beskrevet her, ville jeg valgt nr.2
Gjest milkyway Skrevet 24. mars 2008 #31 Skrevet 24. mars 2008 Mannen min er 190 høy, har en slank, senete kropp, smale hofter og ganske brede skuldre og en bred, fin brystkasse. Han er gråhåret og gråskjegget og veldig, veldig sexy, og han er norsk som faen. Og han har sterke armer, selv om de ikke er pumpet. Det er klatrerarmer etter årevis med friklatring. Hendene hans er helt fantastiske også. Noen Per Pusling er han veldig langt ifra å være. En smørsangerwannabe fra syden er ikke noe jeg kunne tenke meg. Jajaja min er nå mulattfarget med brune eksotiske øyne og mørkt erotisk hår og full av muskler, så han vinner over din, skal vi ta startinnlegget seriøst! Og det gjør jeg!!! For min vant! :-D
hu med bikkja Skrevet 25. mars 2008 #32 Skrevet 25. mars 2008 Ville valgt nr 1 med de lange armene framfor en jålete spanol som har dånet en haug med nordiske jenter allerede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå