Gå til innhold

Hva velger dere jenter?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid hatt en forkjærlighet for nr 2, jo mørkere jo bedre.... men min kjære er nok en klar nr 1 gitt... hihi.

og jeg ville ikke byttet ham mot noen nr 2-mann jeg har møtt.

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min er 190 høy, har en slank, senete kropp, smale hofter og ganske brede skuldre og en bred, fin brystkasse. Han er gråhåret og gråskjegget og veldig, veldig sexy, og han er norsk som faen. Og han har sterke armer, selv om de ikke er pumpet. Det er klatrerarmer etter årevis med friklatring. Hendene hans er helt fantastiske også.

Noen Per Pusling er han veldig langt ifra å være.

En smørsangerwannabe fra syden er ikke noe jeg kunne tenke meg.

Skrevet

Nummer 1.

Skrevet

Liker ingen av delene. Hater "fløtepuser", men liker heller ikke tynne, pinglete mannfolk.

Helst litt muskler, men behøver ikke å være svær. :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet
Mannen min er 190 høy, har en slank, senete kropp, smale hofter og ganske brede skuldre og en bred, fin brystkasse. Han er gråhåret og gråskjegget og veldig, veldig sexy, og han er norsk som faen. Og han har sterke armer, selv om de ikke er pumpet. Det er klatrerarmer etter årevis med friklatring. Hendene hans er helt fantastiske også.

Det var vel strengt tatt ingen som spurte hvordan mannen din ser ut. :kaffe:

Gjest Chili Pepper
Skrevet

Dette var ikke ledende spørsmål i det hele tatt. :ler:

Skrevet
Dette var ikke ledende spørsmål i det hele tatt. :ler:

Er egentlig bare en liten hermings etter "Gutter hva foretrekker dere-Kvinnekroppen" :)

Skrevet

Jeg faller lett for blonde gutter, men slik som det ble beskrevet her, ville jeg valgt nr.2 :hjerte:

Gjest milkyway
Skrevet

Jajaja min er nå mulattfarget med brune eksotiske øyne og mørkt erotisk hår og full av muskler, så han vinner over din, skal vi ta startinnlegget seriøst! Og det gjør jeg!!! For min vant! :-D

Skrevet

Ville valgt nr 1 med de lange armene framfor en jålete spanol som har dånet en haug med nordiske jenter allerede :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...