Gå til innhold

Hva velger dere jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og valgene er:

En tynn, puslete hvit gutt med lange armer og lyst hår fra norden...Såkalt "Per pusling..."

Eller en nøttebrun mann, med strålende brune øyne og svart hår, sterke armer og antydning til vaskebrettmage.. En såkalt "deiligklump vi dåner av"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og valgene er:

En tynn, puslete hvit gutt med lange armer og lyst hår fra norden...Såkalt "Per pusling..."

Eller en nøttebrun mann, med strålende brune øyne og svart hår, sterke armer og antydning til vaskebrettmage.. En såkalt "deiligklump vi dåner av"

Skrevet

velger førstnevnte, og så gir jeg ham litt mat slik at han får mer fett på beina ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tar en spansk en og velger en norsk en :gjeiper:

Skrevet

Tjaa..Den der var jo satt en del på spissen.

Jeg endrer det litt, til at denne puslingen er en normal "norsk" gutt, dvs. høy, kraftig og fin, sterk og pen. :)

Skrevet

Jeg velger den første, men akkurat derfor beskriver jeg han ikke på samme måte som deg. Å beskrive dem som "pusling" og "deiligklump" vil si at du allerede har bestemt hva du vil at folk skal svare, men jeg sier det sånn at jeg tar den norske kjekkingen!

Skrevet
Tjaa..Den der var jo satt en del på spissen.

Jeg endrer det litt, til at denne puslingen er en normal "norsk" gutt, dvs. høy, kraftig og fin, sterk og pen. :)

er enig i at de fleste norske gutter er slik, og ikke tynne og puslete. Er i allefall veldig fornøgd med min norske gutt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, jeg synes det her var en flott parodi på den andre tråden om kvinnekroppen ;)

Gjest StockDama
Skrevet

den puslete hvite norske mannen =D

Gjest Gjest
Skrevet

Eg tar gjerne han du har i avataren din Skybertine :rødme:

Skrevet
Hehe, jeg synes det her var en flott parodi på den andre tråden om kvinnekroppen ;)

Hihi, det samme tenkte jeg!

:fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Oh oh oh! Jeg kan den leken her! La meg ta en:

Hvem vil du helst ha av

en spedalsk mann som har byller oppover halsen, mangler to armer og tre bein, har kikhoste og improvisert gebiss fra Nille og går på sosialen (latjævelen gidder ikke jobbe engang..)

ELLEEEER....

Johnny Depp

Hæ? Hæ???

Skrevet

:fnise:

Hm... må tenke litt på den du.

Skrevet

Nr 2. Men har ikke noe imot nordiske menn i det hele tatt! Og synes ikke beskrivelsen med puslete passer for de fleste!

Skrevet
Og valgene er:

Den jeg hadde i tankene, så klarte jeg ikke dy meg ;)

Skrevet

Jeg vil ha en mellomting jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...