Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er dette noe noen her kunne hjulpet meg med? Jeg trenger helst detaljer, hvordan sjarmere, hva man bør si osv..

Kanskje si hva som skal til for å få deg, og hvilken type dame du er? For jeg tviler sterkt på at det samme hjelper for alle slags damer.

Jeg håper at vi sammen her kan lage en god guide eller lignende.

PS: Dette er ikke et innlegg som jeg lager for å få hjelp til utnyttelse av jenter, jeg er veldig snill. Men jeg trenger hjelp med hvordan jeg skal få dem i seng.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er dette noe noen her kunne hjulpet meg med? Jeg trenger helst detaljer, hvordan sjarmere, hva man bør si osv..

Kanskje si hva som skal til for å få deg, og hvilken type dame du er? For jeg tviler sterkt på at det samme hjelper for alle slags damer.

PS: Dette er ikke et innlegg som jeg lager for å få hjelp til utnyttelse av jenter, jeg er veldig snill. Men jeg trenger hjelp med hvordan jeg skal få dem i seng.

En guide for å få kvinner tilsengs, nettop ja..

Du må først og fremst vokse forbi fjortis-stadiet.

Gjest haremsdama
Skrevet

:ler:

Å få dem i seng? Men kjære deg, er det et helt harem du har tenkt å få i seng?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det var dårlige skrevet av meg. Jeg mente en dame.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke av typen som lar meg "sjarmere" til sengs (foruten når det er det jeg er på byen for), og håper jeg ville klare å gjennomskue et forsøk på det. Dersom fyren la opp til noe mer ved sin sjarm, et tilsynelatende ærlig ønske om å få mulighet til å bli bedre kjent med meg, ville jeg blitt skuffa både over meg selv og den som "sjarmerte" dersom det viste seg at det kun var nedlegging han var interessert i. Er det en ONS du er ute etter, synes jeg det er dårlig gjort å late som noe annet (men man trenger ikke å være helt direkte heller, da).

Men for generell sjarmering av meg (ja, for et svar på dette kan vel ikke bli noe annet enn personlig?), er det én eneste ting som teller, og det er å være ekte, være seg selv. Jeg vet det er en klisje, og det er så mange gutter som går hardt ut mot den påstanden, og mener at det er bullshit fordi de ikke klarer å sjarmere noen på den måten. Da må jeg bare beklage - klarer du ikke å sjarmere meg ved å være deg selv, da finner jeg deg ikke sjarmerende. Men heldigvis er mennesker veldig forskjellige, og sjansen for at noen andre gjør det, er stor.

Og for de som hevder at de er "snille gutter" (som ts) og som bittert sutrer over at jenter alltid velger badguys (ikke at ts har gjort det, men det er mange andre som vinkler det sånn når de kommer med problemstillingen til ts, og denne tråden kommer kanskje til å bli besøkt av flere av dem)... jeg har lyst til å si at dere går etter feil jenter, at dere har for snevre preferanser, at dere kanskje ikke ser hva som er rett foran dere (at man tror man er blitt avvist uten at man faktisk er blitt det) osv., men jeg vet ikke om det er hold i de påstandene. Det eneste jeg vet, er at jeg er en helt normal jente, normalt søt og tiltrekkende, og jeg har vært borti kún én badguy. Han forsvant fort ut av livet mitt, for å si det sånn. Og av alle mine venninner, vet jeg ikke om noen som under normale omstendigheter ville foretrukket en badguy fremfor alternativet (unormale omstendigheter kan være f.eks. alvorlig depresjon med påfølgende selvskadende adferd - som å være med dårlige gutter som ikke eier respekt for dem).

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er hva jeg kunne komme på at jeg generelt "faller for":

En riktig gentleman som jeg føler vil gjøre alt for meg dersom jeg trenger det, blir jeg veldig sjarmert av (Han hjelper meg med ting, spanderer, kjører meg, forstår meg - ja, er en sann venn, uten at det blir oppfattet som utnyttelse da,

for jeg gir selvsagt tilbake til ham, på min måte og 200% !!!)

Dessuten er jeg svak for, og blir pirret av komplimenter, forståelse, varmt blikk, et lett klapp på skulderen, armen, hånden, benet...Sterke armer rundt meg bakfra(=en slags klem:-)

Jeg: en ganske normal jente, søt og oppegående, litt sjenert kanskje, liker at han tar initiativet:-) og som kanskje ikke så lett / fort viser at jeg er så veldig interessert. Men følger du budene ovenfor, og er "deg selv" i tillegg, dvs at dette er naturlig for deg, da er du nesten garantert :sengekos:

Skrevet

Så det er one night stands du er ute etter altså? Virker jo sånn etter hvordan du skriver hvertfall...

Nå har jeg aldri hatt en ONS, så kan ikke si hva som ville funket på meg der... For jeg er ikke akkurat lett på tråden, uansett hvor full jeg er :)

Men jeg vet hvertfall hva som lett kan gjøre meg mo i knærne etter en gutt! Jeg elsker å føle meg liten og passet på! Gutter som klemmer seg inntill deg og holder rundt deg med store sterke armer! "dåne" Jeg liker også best de litt sjenerte guttene som ikke er så veldig frempå...

Du kan gjerne flørte litt diskre, holde samtalen gående, tydelig vise at du er litt keen. Men det finnes så mange der ute som er for desperate! Som sier akkurat det de tror du vil høre osv osv...

Årh, har ikke tellingen på hvor mange gutter som later som at de er kunstkritikere når de får vite at jeg har gått på tegning, form og farge og kunstlinje på fhs senere! Ikke lat som at du vet masse om noe du ikke aner en dritt om er altså cluet hos meg :)

Og sist men ikke minst, behave like a gentleman! Men la henne jobbe litt for det selv også, gutter som blir hundevalper, og går med på alt bare for å få en smakebit blir fort kjedelige :gjeiper:

Aner ikke om dette var til hjelp, men lykke til :goodbye:

Skrevet (endret)

du kan like gjerne lære deg dette nå som sist en gutt får aldri en jente i seng, det er alltid hun som får deg i seng... er hun sjenert er det uansett veldig viktig at hun kjenner deg godt å stoler på deg. hun må ta styringen litt når det gjelder dette. "maser"du skyver du nok henne heller lenger bort...

Endret av DAJMI
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror det er å dra begrepet kvinneguiden litt for langt :ler:

Skrevet

Du angriper problemet på feil nivå. Du kan ikke lære deg en magisk teknikk som vil løse alle dine problemer. DU blir nødt til å forandre på DEG.

Et par linker til tråder som kan forandre livet ditt:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...amp;hl=sjekking

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=313123&hl=

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=311040&hl=

• 6 måneder senere...
Gjest aleksander :D
Skrevet
Jeg tror det er å dra begrepet kvinneguiden litt for langt :ler:

hallo det er ikke vanskelig å få en jente i senga jeg er 15 år å ikke har noe prob med å få en dame i sanga:P det er bare å kose prate med de bli kjent med de først . og så kan du begynne å snake pus meed dem :D det funker får meg . ps jenter liker at gutta kjører stil .

Skrevet

En gang kjente jeg en fyr som alltid pleide å sette seg mutters i et hjørne med en øl på stampuben og se miserabel ut. Det er helt utrolig hvor mange damer han dro på det, damer som ville lytte og trøste og som ble fryktelig sjarmert over å være den som kunne hjelpe ham ut av elendigheten. Og han var ikke unormalt kjekk, han så helt OK ut og hadde litt mage. Dette kunne kanskje være en metode for deg?!

Det funket ikke på meg. Men jeg konstaterte ved selvsyn at mange søte jenter var veldig interesserte i denne karen. Og han ble sammen med en veldig kul og veldig pen dame til slutt, etter endel - hmm - "øving"...

Forøvrig pleier det alltid å funke å være veldig interessert i å høre på og om den man prøver å sjekke opp. Vær oppmerksom, still spørsmål, vis oppriktig interesse for hvordan den andre er og tenker, følg opp med spørsmål og kommentarer som viser at du har hørt på henne. Jo mindre kjent du er med det hun er opptatt av, jo større potensiale for spørsmål! De fleste gutter og menn er mye flinkere til å snakke om seg selv og sitt enn å høre om henne og hennes, så her er det muligheter for å skille seg positivt ut!

Lykke til!

Skrevet

Om du behøver hjelp til det og attpåtil en oppskrift på hva du skal si, så er du absolutt ikke den type mann jeg ville ha gått til sengs med. Usikkerhet og kunstighet/innøvde fraser lukter vi kvinner som lusa på gangen.

Gjest aleksander:D
Skrevet
Om du behøver hjelp til det og attpåtil en oppskrift på hva du skal si, så er du absolutt ikke den type mann jeg ville ha gått til sengs med. Usikkerhet og kunstighet/innøvde fraser lukter vi kvinner som lusa på gangen.

haha daså hva vet du om jeg kan få jenter i senga eller ikke:P.

men en jente du snakker pus med etter du har kjent hun litt vil gå mest sansynelig i senga med deg :D :gjeiper:

Gjest Betty89
Skrevet

Stakkars nå må dere kvinner begynne å svare skikkelig.

Jeg er en jente med god sjangs, festlig ja osv...

Jeg hadde aldri blitt med på en ONS så...det hadde blitt vanskelig for deg ;)

Hehe, men du må tåle å ta sjangser. Be vedkommende danse med deg ol.

Du må prøve å slutte å være så sjenert, (det er jo søtt da), men mange kvinner liker at mennene tar intiativ...(prater, danser osv...)

Med det rette glimte i øye kan du nokk få en kvinne i sengen... :lete:

Skrevet

Det er nok ikke så enkelt som aleksander beskriver her. Det kan godt hende at jentene han ligger med ble med han etter at han "snakket pus" med dem. Men hvis de er så enkle å få i seng, så hadde nok "hvem som helst" fått de til sengs.

Men han er inne på noe. Hvis du ikke er kresen, så kan du jo prøve deg på de som ligger med "alt og alle" (husk kondom). Da gjør det ikke noe om du er sjenert, for du får trolig ikke noe nei. Vent gjerne til rett før stengetid (på utesteder), så slipper du å prøve deg på de som allerede har funnet seg noen.

Drikk gjerne en halvliter eller to for å bli modigere, men er du sørpe full, skal du være gaaaaaaaaaaanske pen for å få med deg noe hjem som ikke er fullere enn deg (og som sovner i taxien).

• 4 måneder senere...
Gjest søtingen
Skrevet

synes selv gutter med selvtillit er sexy. Men ikke for mye selvtillit heller, det vitner bare om høyt ego, som er en stor turn off. Dette er gutter jeg vanligvis faller for, meen jeg har også blitt sjarmert av gutter som er sjenerte. Det spiller egentlig ikke stor rolle, så lenge kjemien er der, og det merker man ganske fort.

Jeg er selv ganske utadvendt (mer sjenert hvis jeg virkelig liker fyren), så hvis en gutt jeg er interessert i er sjenert, så finner jeg en måte å få kontakt med han. Hvis du snakker om one night stands, så er det et spørsmål om fysisk tiltrekning for hvorvidt jeg blir med han hjem eller ikke.

Får høre av kompiser at jeg er en 9'r, så er temmelig deilig :fnise:

Skrevet

Så snill du er som vil kalkulere ut hvordan du skal " få damer i seng", ..kjempesnill ja..not..

Skrevet

Du kan jo alltids lese 'The Game', men om det faktisk vil hjelpe deg, det vet jeg ikke.

Men generelt, mange jenter vil vaere interessert i en som er litt paagaaende, men uten aa vaere slitsom. En som er avslappet, men kan godt gi inntrykk av aa vaere 'sjarmerende smaasjenert'. Han boer ha god selvtillit og gi inntrykk av at han er veldig interessant/driver med interessante ting. Han boer overhodet ikke opptre desperat, gi inntrykk av at han liker jenta, men det er ikke saa viktig for han om hun blir med til sengs. Etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...