Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal til kypros i April, men klarer ikke bestemme hvor på kypros. Reiser sammen med en venninne. Vi er begge i 30 årene.

Skal bare være en uke, og hovedmålet er sol og strand, men har også lyst å gå ut noen kvelder.

Har lest en del her på forumet og andresteder. det virker litt som om vi må velge mellom heftig festing eller ingen festing (Ayia Napa og Fig Three Bay). Hadde og vært greit å unngå horder med fulle tenåringer, uten at man ender opp med utelukkende barnefamilier.

Har sett det er en del som har vært mye på Kypros og hadde blitt kjempeglad for et tips eller to. Også tips om hotell er velkomment. Vi ser for oss et 3/4 * hotell med mulighet for All inclusive...

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ayia Napa har hotellområder nær strendene hvor det er ganske stille. Men på hotellene nær Klostertorget er det ganske mye bråk, men der oppe er det fint hvis man vil feste en kveld.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tips, ser desverre ut som om det ikke er plass på Nissi Beach. Det var forresten helt nydelig der!

Jeg forsøker å manøvre meg rundt på diverse nettsider, men ikke helt enkelt å få oversikten..

Tar gjerne imot tips til andre hotell. Beliggenhet og god mat er vel det viktigste for oss.

Gjest Reisefeber
Skrevet
Takk for tips, ser desverre ut som om det ikke er plass på Nissi Beach. Det var forresten helt nydelig der!

Jeg forsøker å manøvre meg rundt på diverse nettsider, men ikke helt enkelt å få oversikten..

Tar gjerne imot tips til andre hotell. Beliggenhet og god mat er vel det viktigste for oss.

Hotell Aktea som Ving har tror jeg er bra. Har bodd på nabohotellet Sunwing resort, et kjempeflott hotell men mest for barnefamilier. Beliggenheten til Aktea er helt flott, nært Nissi beach og rolig. Ca et par km å gå til sentrum av Agia Napa. Men det er butikker hele veien så det føles ikke avsides i det hele tatt.

Gjest Gjest
Skrevet
Hotell Aktea som Ving har tror jeg er bra. Har bodd på nabohotellet Sunwing resort, et kjempeflott hotell men mest for barnefamilier. Beliggenheten til Aktea er helt flott, nært Nissi beach og rolig. Ca et par km å gå til sentrum av Agia Napa. Men det er butikker hele veien så det føles ikke avsides i det hele tatt.

http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?...rOnCategoryId=2

PS. De har all inclusive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...