Gjest Torhild Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 ....selv har jeg mer eller mindre sluttet å bruke strømpebukser (kun til korte skjørt!) Torhild
Lemoni* Skrevet 6. mai 2003 #9 Skrevet 6. mai 2003 definitivt strømpebukser!! synes ikke stay-ups er særlig behagelige. da må det heller bli strømper med strømpeholder ja, synes den strikk-kanten blir så klam.. men strømpebukser scorer jo mye lengre ned på sexy-skalaen da, så jeg bruker det i blant
Midnattsol Skrevet 6. mai 2003 #10 Skrevet 6. mai 2003 Bruker strømpebukse under bunaden, det må være det eneste og GUD så godt det er og ta den av seg igjen!!!
Lillebi Skrevet 6. mai 2003 #11 Skrevet 6. mai 2003 Knestrømper under bunaden. Strømpebukse blir for varmt!
Tjorven Skrevet 7. mai 2003 #12 Skrevet 7. mai 2003 Bruker kun stay-ups, med mindre den fargen jeg skal ha på strømpene ikke finnes. Synes strømpebukse er forferdelig å ha på seg, mens stay ups er godt å gå i!
Gjest Else Gjest Skrevet 12. mai 2003 #13 Skrevet 12. mai 2003 Strømpebukse eller stay-ups til hverdagsbruk, men til fest og spesielle anledninger bruker jeg oftest strømper med strømpebelte (som uten tvil er mest feminint).
Arwen Skrevet 12. mai 2003 #14 Skrevet 12. mai 2003 Alt til sin tid, bruker det som passer dagsformen best. Har funnet noen fantastiske tynne strømpebukser (som jeg må huske å kjøpe flere av *noterer*) som er lave i livet med en slags boxer del øverst. Utrolig gode å gå i. Tror jeg kommer til å sverge til disse en stund til så lenge de ikke går ut av produksjon. Blir lett litt klam av stay up strømper.. :oops:
Gjest CarolineB Skrevet 13. mai 2003 #16 Skrevet 13. mai 2003 Bruker stort sett stayups dersom fargenyansen er riktig i forhold til resten av antrekket. Først og fremst fordi jeg synes det er mest behagelig. Har jobbet deltid på Lindex i snart 4 år, og men vi før solgte nesten kun strømpebukser, går det nå nesten like mye av strømper og strømpebukser. C
Gjest Duchess Skrevet 13. mai 2003 #17 Skrevet 13. mai 2003 Strømpebukser har en stygg uvane med å gli ned, så stay-ups er vel tingen.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #19 Skrevet 13. mai 2003 Kun stay ups. Også under bukser. Kjøper inn når de har 3 for prisen av 2 tilbud på Lindex.
Gjest Chica Skrevet 13. mai 2003 #20 Skrevet 13. mai 2003 Stayups til knelange og lange skjørt, strømpebukse (low-waist) til korte skjørt, eller lange skjørt med høy splitt. Liker ikke at kanten på strømpene syns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå