Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Torhild
Skrevet

....selv har jeg mer eller mindre sluttet å bruke strømpebukser (kun til korte skjørt!)

Torhild

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stay-ups eller strømper med holder!

Skrevet

Stay-ups - for det liker mannen min så godt....

Skrevet

Stay-ups!!

Skrevet

definitivt strømpebukser!! synes ikke stay-ups er særlig behagelige. da må det heller bli strømper med strømpeholder ja, synes den strikk-kanten blir så klam..

men strømpebukser scorer jo mye lengre ned på sexy-skalaen da, så jeg bruker det i blant

Skrevet

Bruker strømpebukse under bunaden, det må være det eneste og GUD så godt det er og ta den av seg igjen!!!

Skrevet

Knestrømper under bunaden. Strømpebukse blir for varmt!

Skrevet

Bruker kun stay-ups, med mindre den fargen jeg skal ha på strømpene ikke finnes. Synes strømpebukse er forferdelig å ha på seg, mens stay ups er godt å gå i!

Gjest Else Gjest
Skrevet

Strømpebukse eller stay-ups til hverdagsbruk, men til fest og spesielle anledninger bruker jeg oftest strømper med strømpebelte (som uten tvil er mest feminint).

Skrevet

Alt til sin tid, bruker det som passer dagsformen best. Har funnet noen fantastiske tynne strømpebukser (som jeg må huske å kjøpe flere av *noterer*) som er lave i livet med en slags boxer del øverst. Utrolig gode å gå i. Tror jeg kommer til å sverge til disse en stund til så lenge de ikke går ut av produksjon. Blir lett litt klam av stay up strømper.. :oops:

Gjest CarolineB
Skrevet

Bruker stort sett stayups dersom fargenyansen er riktig i forhold til resten av antrekket. Først og fremst fordi jeg synes det er mest behagelig.

Har jobbet deltid på Lindex i snart 4 år, og men vi før solgte nesten kun strømpebukser, går det nå nesten like mye av strømper og strømpebukser.

C

Gjest Duchess
Skrevet

Strømpebukser har en stygg uvane med å gli ned, så stay-ups er vel tingen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kun stay ups. Også under bukser. Kjøper inn når de har 3 for prisen av 2 tilbud på Lindex. :)

Gjest Chica
Skrevet

Stayups til knelange og lange skjørt, strømpebukse (low-waist) til korte skjørt, eller lange skjørt med høy splitt. Liker ikke at kanten på strømpene syns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...