Nienna83 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har en tendens til å få små røde flekker, små blodkar som sprenger, når jeg klemmer porer litt for hardt i huden i ansiktet. Det er jo ikke noe spesielt pent og jeg skulle gjerne blitt kvitt dem. Vet at man kan "sette hull" på dem med en nål, men er ikke alltid like lett å få til. Noen andre måter å gjøre det på?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har en tendens til å få små røde flekker, små blodkar som sprenger, når jeg klemmer porer litt for hardt i huden i ansiktet. Det er jo ikke noe spesielt pent og jeg skulle gjerne blitt kvitt dem. Vet at man kan "sette hull" på dem med en nål, men er ikke alltid like lett å få til. Noen andre måter å gjøre det på? Jeg fjernet et sprengt blodkar (tror jeg det var...) med laser. Ble mye bedre, men må gjøre det en gang til for å få bort alt. Anbefales!
Hilde Christina Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Søk på "Fjerne couperose" på google så finner du flere alternativ der. Slutte å klemme feil er også lurt..
Nienna83 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Blir ikke aktuelt med laser, blir dyrt og unødvendig behandling av noe som ikke er et direkte problem syntes jeg. Og selvfølgelig vil man klemme på ting, det gjør man jo også når man går til hudpleier. De klemmer jo urenheter ut, så det er jo en naturlig ting å gjøre.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Hei Forstår problemet ditt, men ville virkelig IKKE brukt nål til å ta hull på blodkarene... Blir fysisk uvel av bare å tenke på det!! Da må du i tilfelle "Brenne" sårene etter ar du har stikket de og med mindre du har et minisveiseapparat blir vel det litt vanskelig.....
Nienna83 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 Hei Forstår problemet ditt, men ville virkelig IKKE brukt nål til å ta hull på blodkarene... Blir fysisk uvel av bare å tenke på det!! Da må du i tilfelle "Brenne" sårene etter ar du har stikket de og med mindre du har et minisveiseapparat blir vel det litt vanskelig..... Brenne sårene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå