Søs Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Før påsken startet snakket samboeren (kaller han bare H heretter) og jeg om når vi skulle holde bryllupet osv og jeg sa til han at han bare måtte ringe rundt for å finne lokale/ noen til å vigsle oss vist han ville det. Regnet ikke med at han var så kjapp i avtrekkeren, men han hadde fått ordnet noe sa han. I påske egget vårt (familien har et stort felles) lå det en brosjyre på et festlokale og uten på det stod det med svart tusj; Du og jeg, 14. februar 2009? Vist jeg likte lokalet så har vi mulighet til å gifte oss da Er SÅ glad! Varmer veldig at H engasjerer seg. Da kan ting liksom begynne nå som vi har en dato
augustjenta Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Før påsken startet snakket samboeren (kaller han bare H heretter) og jeg om når vi skulle holde bryllupet osv og jeg sa til han at han bare måtte ringe rundt for å finne lokale/ noen til å vigsle oss vist han ville det. Regnet ikke med at han var så kjapp i avtrekkeren, men han hadde fått ordnet noe sa han. I påske egget vårt (familien har et stort felles) lå det en brosjyre på et festlokale og uten på det stod det med svart tusj; Du og jeg, 14. februar 2009? Vist jeg likte lokalet så har vi mulighet til å gifte oss da Er SÅ glad! Varmer veldig at H engasjerer seg. Da kan ting liksom begynne nå som vi har en dato GRATULERER SÅ MYE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå