Liset Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Min svigerinne sluttet på p- sprøyta for 2 år siden. Hun fikk mensen ganske fort tilbake. De har prøvd og bli gravid siden det. Forrige mnd tok hun eggløsningstester hver dag. De viste at hun ikke hadde eggløsning. Går det ann?? Trodde mensen var ubefruktede egg?
Furstina Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Mens får man när du INTE blir gravid. Kroppen stöter ut de slemhinnor som är förberedda för att ta emot ägget. Om inget ägg blir befruktat och fastnar, då stöts slemhinnorna ut av kroppen och du blöder = mens. Om du inte har någon ägglossning så kan inte heller något befruktat ägg fastna och du får mens.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Joda man kan fint ha mens selv om man ikke har EL som Furstina beskriver,men den er da ofte uregelmessig.
Liset Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Ok. Litt teit spørsmål kanskje men... Så hun kan ikke bli gravid da? Hun må kanskje kontakte lege for behandling eller no? Eller?
Furstina Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Utan EL kan man inte bli gravid nej. har de prövat i över ett år bör de kontakta läkare för utredning och så småningom hjälp
Liset Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 Vi skal på middag dit i dag, så jeg kan nevne det da. Har nevnt lege for henne før... Tror hun synes det er er STORT skritt og ta. Jeg glemte og si at de har en gutt på 13 år fra før, så det har funket en gang... Jeg krysser fingrene for de!
^^Sunny^^ Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Det kan jo hende at hun bare har hoppet over en eggløsning. Jeg fikk beskjed av min gynekolog at det var 7 mnd, av 24 der jeg IKKE hadde hatt eggløsning. Det kunne han se på hvor lange syklusene hadde vært. Når man ikke har eggløsning kan mensen komme litt senere enn forventet.. Forrige mnd slo ikke min eggløsningstest ut, så jeg har vel hoppet over den gang og.. Prøver nå med pergotime og krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå