Gå til innhold

Hva er Danmark for deg

Fremhevede innlegg

Gjest Sorte Orm
Skrevet

Hva er egentlig Danmark for deg ?

For meg er Danmark bare en passering man dessvere må igjennom for å komme til Tyskland.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Danmark for meg : Et sted jeg har min aller beste nett-venn som jeg skal møte neste sommer *gleder seg*, og et sted jeg har en haug andre bekjentskaper. Jeg liker Danmark. Mange gode minner fra ferier der.

Skrevet

Danmark er ett land jeg forbinner med ferier. Og ett fantastisk folk. Jeg lengter alltid dit (kanskje fordi jeg har bodd der?) Så fine strender. Liker danmark :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Danmark er et land jeg fordinder med sommer og ferie. Danmark kan være både litt sydenaktig og urbant. Hyggelige mennesker, et veldig hyggelig land å feriere i.

Jeg elsker Danmark, særlig Køben - kunne egentlig godt tenkt meg å prøvd å bo der en stund :)

Skrevet

Danmark for meg er hvor jeg har halve familien min.

Har feriert der siden jeg var bitteliten, og syns det er et deilig land.

Gjest Gjest_Anders_*
Skrevet

Danamrk for meg er sivilasjonens vugge! I allefall Noregs variant av den!

Noreg sin tidlegare hovustad der folk reiste for å bli kloke nordmenn, kunstnarar, teologar og politikarar!

Kongens by har vakker arkitektur og ekte bykjensle, noko me jammen manglar i Oslo!

Skjønar at du ser på dette landet som berre heft om du ikkje har stogga i ein av byane på di ferd sør.

Rastestadane langs motorvegane er sikkert greie nok dei, men ikkje særleg "danske".....

Skrevet

Danmark for meg er god design, god smak og et land jeg gjerne kunne bodd i! :)

Skrevet

Danmark er for meg et utrolig koselig land, men litt "kjedelig".

Liker meg bedre lenger sydover i Europa.

Skrevet
Danmark for meg er god design, god smak og et land jeg gjerne kunne bodd i! :)

Jeg er helt enig! Tror jeg må ha vært dansk i et tidligere liv...

Skrevet

Vi er veldig glad i Danmark, og er der vel minst 1 gang i året. de gangene vi ikke tilbringer sommerferien der, er vi der i alle fall en annen gang i løpet av året. Har allerede bestilt 2 uker i Danmark til sommerren, 1 uke på Rømø og en uke i Holbæk

Skrevet

Danmark er dit man drar om man ikke har andre alternativer. Greit nok, men...jeg forstår ikke et plukk av hva de sier!

Gjest Synnøve Solbakken
Skrevet

Jeg elsker Danmark og reiser dit minst en gang i året.

I mai reiser mannen og jeg en langhelg til København .. helt alene - skal bli deilig :)

For meg er Danmark ensbetydende med ferie, herlige mennesker, Anna Phil, flott design, kunst, sykler, shopping og deilig mat & vin.

Da jeg var liten så var Danmark ensbetydende med Danmarksferjen, lakris, tivoli, Zologisk hage, sommer, hytte, strand, gul sitronbrus, røde pølser og hakkebøff :ler:

Gjest Eurydike
Skrevet

Shopping, design, dansk frokost, Michelin-restauranter og avslappet atmosfære. Dvs langhelger i København. :)

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg tenker på god design, en lille en, lange strender og forblåste fyr. Dessuten skrekkelige røde pølser som ungene instisterer på å spise, avslappede mennesker og morsomme dager i Køben.

Definitivt ikke et sted jeg bare passerer.

• 1 måned senere...
Skrevet

Åh, jeg elsker Danmark!!!! :hjerter_rundt:

Flotte strender, avslappende og være, god mat, ferie, og artig språk.. :fnise: hehe..

Siden det stedet vi drar til er så populært er det ikke alltd vi får kommet oss dit.. :(

Så håper på en tur neste år! :) Men blir nok Køben til sommeren. :)

Skrevet

For meg er Danmark landet der mamma kommer fra, der jeg har halve familien min. Et land der jeg har feriert siden jeg var 3 uker gammel og som har en herlig atmostfære. Jeg stortrives i Danmark!

Skrevet

Deilige sommerferier med en lillebror som nektet å ha på seg klær :)

Skrevet

Danmark forbinder jeg med barndommen... Da dro vi til Danmark hele tiden, elsket det! Har desverre ikke fått vært der etter at vi flyttet fra Kristiansand, men håper å få tatt meg en liten tur nå til sommeren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...