Gå til innhold

hjemmelaget gavekort

Allimac

Anbefalte innlegg

Hei!

Som en del av bursdagsgave til kjæresten min (gutt/mann på snart 22), skal jeg lage en eske som jeg skal pynte, og lage mange forskjellige gavekort fra meg... Noen som har forslag til hva jeg kan ha som "gavekort" Har massasje, kino, middag allerede, men trenger en haug ;)

fortsatt god påske alle sammen, og takk for alle tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hm...La oss se: blowjob, glass med rødvin, hjemmelagd cd, koselig kveldstur, du tar oppvasken, striptease (om du tør;) helaften på byen, hjemmekveld med film, popcorn... Hehe, det jeg kom på nå i farta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente37
Hm...La oss se: blowjob, glass med rødvin, hjemmelagd cd, koselig kveldstur, du tar oppvasken, striptease (om du tør;) helaften på byen, hjemmekveld med film, popcorn... Hehe, det jeg kom på nå i farta:)

Hihi...Knall god ide, faktisk!

PS: Jeg håper virkelig at han setter pris på deg, da du går til mye bryderi for å lage noe unikt og personlig for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har brukt som gavekort er nakenkveld og (navn)- bestemmer-alt kveld. Er ganske spennende =)

Mange gode ideer over der og ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- muligheten til å stoppe en diskusjon

(sånn, gavekort som gjør at du når som helst kan stoppe en diskusjon/krangel ved bruk av kortet) :P

Det vet jeg kjæresten min ville likt. Når jeg klager å diskuterer på unødvendige ting og han bare vil se på fotball :P)

- Lov til å velge tv-kanal

(F.eks at han kan velge å se fotballkamp når det går en viktig kamp selvom du egentlig bare mååå se på So you think you can dance) :P

Dette er bare ting jeg vet gutten min ville likt, selvom det går litt utover deg på en kul måte :P

Dette var bare tips for å få deg til å tenkte i den retningen, det finnes nok utallige muligheter der! kommer ann på hva han missliker å gjøre liksom. Gi han et kort som gjør at han kan unngå det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med:

Fotoshoot, med deg som modell , han som fotograf og han velger antrekket og posering. Litt kinky, men veldig morsomt ;)

Endret av Jane F.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Noe jeg har brukt som gavekort er nakenkveld og (navn)- bestemmer-alt kveld. Er ganske spennende =)

Mange gode ideer over der og ja.

Har laget non gavekort gjennom årene, men den hadde jeg ikke tenkt på :-D

Knabber den ideen jeg...takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har litt lyst til å vekke denne igjen jeg:) Vi har stordag i april og tenkte på noe ekstra å gi sambo på dagen vår :):hjertesmil:

Endret av Jane F.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med:

Fotoshoot, med deg som modell , han som fotograf og han velger antrekket og posering. Litt kinky, men veldig morsomt ;)

*låner idèen til senere....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En naken samboer med noen kalde pils i hånden hadde vært kjempegave å møte når jeg kom hjem.

Det enkle er ofte det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En naken samboer med noen kalde pils i hånden hadde vært kjempegave å møte når jeg kom hjem.

:fnise:

Menn er SÅ herlige!!!

(og jeg er ikke ironisk nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Frøken Pusekatt_*

[font=Tahoma]Jeg ville valgt å gi et gavekort som inneholdt en spa-dag :) Fyll badekaret med varmt vann, masse badeskum, ha dempet lys (evt levende lys :rødme: )

Gi kjæresten din massasje og smør han inn med såpe, og evt gi ham en heftig blowjob :):kose: og kose masse sammen med han ! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo fantastisk mange flotte ideer!! Ikke bare til bursdagen hans, men kanskje ellers i året også... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...