Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan ikke bruke ID fordi jeg reagerte veldig på bismuth. Jeg har prøvd andre merker uten bismuth i, men jeg synes ikke disse så like naturlige ut som ID.

ID "smeltet" liksom inn i huden på en helt utrolig måte, mens f.eks. Everyday Minerals ble liggende som et lag oppå huden uansett hvordan jeg påførte den.

Er det noen som har tips til mineralmakeup som gir den samme effekten som ID?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Meow skal visstnok ha flere ulike typer foundation, men personlig blir jeg svett bare av å se på fargekartet. Selv har jeg kjøpt småprøver fra Lumiere Luminesse, som gir et veldig naturlig resultat, men som absolutt ikke har like mye skinn som BE.

Har du prøvd Kiss Me? Jeg likte finishen der, for foundationen deres smelter fint inn i huden, men den er ganske naturlig/mattere, da.

EDM likte jeg heller ikke, og ikke Lily Lolo, heller.

Gjest lucky!74
Skrevet

Har prøvd Meow de siste dagene i de forskjellige typene foundation.

På meg så det veldig fint ut til å begynne med men etter en liten tur ut så hadde sminken lagt seg utenpå huden å lå i striper.

Tipper at denne passer bra visst man har en veldig fin og litt tørr hud.

Men for min del går den i søppla!

Eneste jeg kan si er at jeg reagerer mere på ID sin foundation enn jeg gjør på feks Glo så kanskje du bare må prøve deg frem.

Du kan jo prøve Jane Iredale, Glo og/eller Avanya visst du ikke har gjort det allerede.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Glo har lavere bismuth-innhold enn ID, og jeg reagerer ikke på Glo, men kan klø av ID på dårlige dager. Men hvis man er veldig sensitiv, er verken Jane Iredale eller GloMinerals å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...