Gjest Sorte Orm Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Om du er et sted hvor en nasjonal sang spilles. Reiser du deg da ? Og om du reiser deg. Reiser du deg bare for den Norske eller for alle lands nasjonal sanger. Eller reiser du deg ikke for nasjonal sanger
Tabris Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Jeg reiser meg hvis jeg er i en situasjon hvor andre gjør det og det er forventet. Ellers ikke.
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Jeg reiser meg hvis jeg skal synge den norske nasjonalsangen.
Gjest Tara1 Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Om en nasjonalsang, uansett fra hvilken nasjonalitet, blir spilt et sted jeg er (ikke på tv eller radio, men live) reiser jeg meg og viser respekt.
Chiquita Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Om en nasjonalsang, uansett fra hvilken nasjonalitet, blir spilt et sted jeg er (ikke på tv eller radio, men live) reiser jeg meg og viser respekt. Enig med denne - men jeg må være live (ikke radio, tv)
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Jeg reiser meg om jeg hører "Ja, vi elsker" bli spilt på radio og TV, også...
Kamikatze Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Jeg også reiser meg også for nasjonalsangen og for kongesangen, selv om de spilles på tv, men andre nasjoners nasjonalhymner reiser jeg meg bare for, der det faller naturlig. Og så hilser jeg flagget, av gammel vane : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå