Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har lyst å starte med blogg, men er redd for å ikke få det til.

jeg er ikke så sterk i engelsk og er redd for å ikke få den anonym nok. det er noen utvalgte som er velkommen inn.

hvordan starter jeg den?

hva velger jeg for å få den anonym?

hvordan skriver jeg innlegg?

sikkert 1000 spørsmål til?

vær så snill og ikke kom med preiken om engelsk på skolen. vi hadde det, men bare vikarer i alle år. ingen fast lærer pga sykdom. ingen oppfølging hjemme. derfor er jeg svak i det faget.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

Det finnes mange sider for å lage egne blogger, noen er systemer som er veldig fleksible og som ikke tar vare på siden din mens andre gir deg din egne blog uten noe særlig hokus pokus.

https://www.blogger.com/start

er en type sistnevnt side. Da får man en blog på adressen "http://dittblognavnher.blogspot.com". I tillegg er alt på norsk. Har et par bekjente som er helt grønne på data, men bruker blogger jevnlig.

Hvor anonym du er bestemmer du selv. Siden brukerveiledningen er på norsk så peker systemet deg i riktig retning, typisk trykk på en knapp, fyll inn tekst og trykke på en knapp til.

Håper det hjalp.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg har lyst å starte med blogg, men er redd for å ikke få det til.

jeg er ikke så sterk i engelsk og er redd for å ikke få den anonym nok. det er noen utvalgte som er velkommen inn.

hvordan starter jeg den?

hva velger jeg for å få den anonym?

hvordan skriver jeg innlegg?

sikkert 1000 spørsmål til?

vær så snill og ikke kom med preiken om engelsk på skolen. vi hadde det, men bare vikarer i alle år. ingen fast lærer pga sykdom. ingen oppfølging hjemme. derfor er jeg svak i det faget.

hva med denne her inne?

hvordan gjør jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...