jette26 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Hei,jeg har begynt på min første dobble pergokur.....ingenting skjedde forrige mnd og nå har jeg "pausemnd" noen som har blitt gravide i pausemnd? trenger noen solskinnshistorier her....takknemlig for svar....
bizzy Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Hei! Har nok ikke blitt gravid i pausemåneder ved bruk av pergo.. Men syns nå jeg har en liten solskinnshistorie uansett Har blitt gravid ved hjelp av pergo 3 ganger! Alle gangene på tredje doble kur! Så ikke gi opp selv om det ikke fungerte første gangen!! Lykke til!!
Alice Ayres Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 En liten solskinnshistorie til: Ble gravid ved hjelp av Pergo på andre prøvemåned.
smilefjes Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Så hyggelig tråd for oss Pergo-brukere. Selv er jeg en helt fersk en, er inne i min første PP med Pergo. Men i følge gynekologen min ser det ut til å funke bra, så er veldig spent på hvordan dette går. Hører gjerne om flere som har hatt hjelp av Pergo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå