Gå til innhold

"Belte" eller lign. til koffert?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Reiseglad_*
Skrevet

Jeg endte opp med en svart trillekoffert da jeg kjøpte ny, selv om jeg hadde bestenmt meg for en med farge....Men en svart en er ikke lett å finne igjen på bagasjebåndet, da ser jo nesten alle like ut! Så nå spør jeg,finnes det et slags "magebelte" til kofferter? Mener jeg har sett sånt.. Men hvor fåes det kjøpt?? :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Reiseglad_*
Skrevet
Jeg endte opp med en svart trillekoffert da jeg kjøpte ny, selv om jeg hadde bestenmt meg for en med farge....Men en svart en er ikke lett å finne igjen på bagasjebåndet, da ser jo nesten alle like ut! Så nå spør jeg,finnes det et slags "magebelte" til kofferter? Mener jeg har sett sånt.. Men hvor fåes det kjøpt?? :lete:

He,he, så plutselig at gjesten under meg også kaller seg "Reiseglad"! Men vi er 2 forskjellige altså! :jepp:

Skrevet

Mener bestemt at Morris har magebelter til kofferter, så spør der....

Hilsen reiseglad :)

Gjest Gjest_Reiseglad_*
Skrevet
Mener bestemt at Morris har magebelter til kofferter, så spør der....

Hilsen reiseglad :)

Takk for et nyttig tips! Hadde ikke hørt om Morris før , er ikke butikker i nærheten ser det ut til.Men jeg ser de har nettbutikk, og der fant jeg bagasjestropper, som det heter, så nå skal det bestilles!! Og kanskje forskjellig annet også..! :)

Skrevet

Får vel kjøpt slike stropper i veske/koffert butikker.

Gjest smotti
Skrevet

Du kan også kjøpe koffort stropper på biltema. :)

Gjest Gjest_Reiseglad_*
Skrevet
Du kan også kjøpe koffort stropper på biltema. :)

Oj, flere gode tips!! Tusen takk til dere, da skal det nok bli en råd, så jeg slipper å stå i timevis ved bagasjebåndet! Da er jo alle svarte kofferter like... :sukk:

Gjest _Leela_
Skrevet

Jeg har noen lekre klistremerker på min svarte koffert, fungerer det også. I tillegg kjenner jeg den faktisk igjen selv om den er svart, aldri opplevd at det har kommet en med samme design, men det er kjekt med litt blikkfang på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...