Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Østlending og urovekkende 195cm.. ikke SÅ stas enda jeg er en ung mann :sukk:

Joo! jo høyere jo bedre synes jeg! Jeg liker å føle meg bitteliten ved siden av en høy gutt :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.58 og fra Østlandet. Mamma også, far fra nord. Alltid lavest. Begynner å bli lei av "liten og søt-stempelet". Men kanskje jeg er det, da. ;) Hehe.

Skrevet

Jeg er 1,68 og føler meg veldig gjennomsnitt.

Gjest Roxie Hart
Skrevet

1,56 - fra øst i landet

Gjest tuttuttu
Skrevet

Min far har alltid sagt til meg at den beste høyden for en kvinne er 165 cm (pluss minus et par cm). Da er hun som regel minst noen cm lavere enn partneren sin, pluss at man er liten og nett uten å være liten som et barn liksom. stilige høye hæler kan man også bruke, uten å gjøre gutter forlegne.

Selv er jeg 163, føler meg ofte liten, men er fornøyd med det =) Se bare på vår søte lille dronning sonja =)

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet
Østlending.. Jeg er 1.75 og lillesøs er 1.79. Vi er ikke de høyeste..

Dessuten går jeg så og si alltid i ti cm høye hæler, så kan nesten si at jeg er 1.85 i stedet.. :D

Jeg tror og at 1.75 til 1.79 er ganske vanlig. Jeg er selv 1.80 og gikk en periode i kun lave sko fordi jeg syntes at jeg var litt høy, men da fikk jeg høre av gutta gitt. Der var det klar beskjed om at jeg måtte bare ta på meg et par høye hæler for de syntes at jeg var så fin i det. Det er jo bare flott å være høy. Tenk på alle modellene der ute! Hvor mange er det ikke som synes at de vakre? Mange! Så vær stolt av høyden.

Det er utrolig pent med høye jenter som går rakrygget. De som luter seg ned er derimot ikke så pent for de ser ut som om de ikke har lyst til å synes. Bær høyden din og føl deg lik pen som du er.

Gjest Emera
Skrevet
. Lavest er jeg overalt. ;)

Me too. Trønder på 1.54. Begge foreldrene mine er trøndere. Og damene på begge sider er små. Så jeg hadde nok ikke en sjanse, sånn genmessig sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...