Gå til innhold

Hvor lenge har du bodd helt alene?

Fremhevede innlegg

Gjest Chili Pepper
Skrevet

Har bodd helt alene i omtrent 3 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og min tidligere mann flyttet fra hverandre for 17 år siden. Etter det hadde jeg en kjæreste som bodde et år hos meg, samtidig som han hadde sin leilighet (han var ikke der da). Datteren min flyttet ut for 10 år siden, og etter det har jeg bodd alene. Trives faktisk med det, og tenker at jeg blir å bo alene resten av livet. Det er overhode ingen skremmende tanke for de som måtte tro det. Tvert imot betyr det frihet til å leve livet som det passer meg.

Skrevet

Helt alene har jeg vel aldri bodd, men bodde på hybel i ca 10 mnd. hvor jeg delte kjøkken, stue og bad med en annen person. Etter det kjøpte jeg og min kjære leilighet sammen og fikk etter hvert også barn.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Fullstendig alene har jeg bare bodd i to måneder. Samlet sett, har jeg bodd alene sammen med medstudenter, men uten samboer, i fire år (litt til og fra med meg og samboer også siden vi først flyttet sammen, pga. utveksling og studier).

Endret av Frk Åberg
Gjest Huldali
Skrevet

Jeg har bodd helt alene i litt over 2 år.

Skrevet

Tre-fire år tilsammen.

Skrevet

I fire år mens jeg studerte. Har nå flyttet for meg selv pga. ny jobb, og husket ikke hvor fint det faktisk var! Men gleder meg til kjæresten flytter etter likevel da. ;)

Skrevet

3-4 år totalt tenker jeg.

Gjest Gjest_Hønepøne_*
Skrevet

Jeg bodde alene i 13 måneder da jeg var 19-20. Etter det har det vært et par kollektiv som student, eller sammen med kjæreste.

Hadde jeg blitt singel igjen nå, hadde jeg flytta langt ut av byen for å ha råd til mitt helt egne krypinn. Ikke noe deling av bad og kjøkken. Foruten kjærlighetssorg, tror jeg det ville vært utrolig deilig å bo alene igjen.

Gjest Piper
Skrevet

Jeg har aldri bodd alene, men har enten bare bodd sammen med mine barn eller sammen med min mann og en x.

Skrevet

Flytta hjemmefra da jeg var 19 år, og bodde et år på hybel før jeg flytta sammen med kjæresten min :) Trives godt som samboer jeg :P

Gjest Catwoman
Skrevet

Har aldri bodd alene. Flyttet hjemmefra da jeg var 21 - og rett inn hos kjæresten min - siden har jeg bodd med han.

Skrevet

Jeg bodde helt alene fra jeg flyttet hjemmefra da jeg var 18 til et par mnd før jeg giftet meg da jeg var 23. Altså i nesten fem år.

(En periode i livet som faller helt aldeles sammen med at jeg ikke hadde TV. Superdeilig!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...