Gå til innhold

Hvor lenge har du bodd helt alene?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sonja_*
Skrevet

Jeg har passert de førti og satt her en dag og tenkte på hvor lenge jeg har bodd helt alene. Faktisk hele 5 mnd. :roll:

Da jeg flyttet hjemmefra for å studere så bodde jeg alene på et studenthjem. Etter 6 mnd fikk jeg samboer. Etter noen år så ble det barn og samboer forsvant. Nå bor jeg alene med barn. Venter bare på at den yngste skal flytte hjemmefra.

Hele 6 mnd alene i et helt liv er lite.

Hvor lenge har du bodd helt alene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke lenge. Bodde ca 2. mnd alene som student, før jeg han som er mannen min nå flyttet inn. Har siden hatt to perioder hvor vi har bodd fra hverandre pga av jobb i ulike byer, ca. 4 mnd hver gang.

Skrevet

Har hittil ikke bodd alene, flytter hjemmefra, men det blir til kjæresten. :)

Er en veldig selskapssyk person, så håper på at det ikke blir særlig lenge alene i løpet av livet. :)

Skrevet (endret)

Spørs hva som menes med å bo alene: Helt mutters alene har jeg kun bodd i 3 måneder. Men jeg har bodd et par år i ulike student-kollektiv med felles bad og kjøkken. Hvis det teller?

Skulle egentlig ønske jeg hadde bodd lenger helt alene.

Endret av Kosemose
Skrevet

Tja, rundt regna 20 år....

Skrevet

Jeg har bodd helt alene i ganske nøyaktig tre år. Kjøpte min første leilighet og flytta hjemmefra for tre år siden, før jeg for to år siden kjøpte den jeg bor i nå, og her har jeg bodd siden. Trives helt fint med det :)

Skrevet

Heldigvis har jeg ikke bodd alene! Hadde nok ikke trivdes alene jeg.. Liker å ha noen rundt meg som jeg har selskap i, og som jeg kan snakke med!

Flyttet ut fra foreldrene mine, men flyttet da rett inn til samboer, og vi har bodd sammen siden, og slik håper jeg det blir fremover også! :)

Skrevet

Har aldri bodd helt alene, alltid med kjæreste eller i kollektiv. Skulle gjerne bodd alene, i alle fall for et år eller to, men det har jeg ikke råd til.

Skrevet

Bodde nesten ett år med en venninne, men hun var aldri der.

Nå har jeg snart ettårsjubileum i huset mitt, elsker å bo alene jeg

Gjest Gjest
Skrevet

Et par år, mer om man regner studenthybel med (usosialt) felleskjøkken som alene. Trivdes godt alene jeg - sosiale behov fikk jeg dekket med venner/studier/jobb/i perioder kjæreste.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg har aldri bodd helt alene!! Men nå er det nok ikke lenge før....yngstemann forlater nok redet i overskuelig framtid, så da blir jeg helt alene. Hvis jeg ikke skulle treffe en mann i mellomtiden.

Flyttet rett fra mor og far, og inn sammen med han som ble far til mine barn. Så har jeg vært alene med barna i 13 år, så da var jeg jo aldri alene. Har hatt to samboerforhold på de 13 årene, da.

Men altså aldri bodd alene i en alder av 40 år....hmmm.....litt rart å tenke på.

Skrevet

Det nærmer seg åtte år -og jeg elsker det :)

Skrevet

Jeg har bodd helt alene nå i ca. 7 mnd. og jeg synes det er kjempedeilig. Men innimellom kan det bli litt ensomt også.

Jeg flyttet for meg selv for å studere og tenker nok at jeg kommer til å bo alene i alle fall i halvannet år til. :)

Skrevet

Har ikke bodd alene i det hele tatt.. Og nå som minsten kommer blir det nok maaaange år til, eneste muligheten er om det skulle bli slutt mellom meg og typen - og da etter minsten har flytta ut.

Skrevet

Ca fire og et halvt år totalt, fordelt på to perioder. Er glad jeg har hatt de årene, egentlig. Det var deilig å bo alene, men jeg savner det ikke nå da :).

Skrevet (endret)

Det spørs hva du mener med alene? Jeg har aldri bodd helt alene. Etter at jeg flyttet hjemmefra bodde jeg ett år på studenthybel. Hadde eget bad, men delte kjøkken og stue med fire andre så jeg var jo ikke akkurat alene. Etter det året delte jeg leilighet med en venninne i to år, og så flyttet jeg sammen med mannen min hvor jeg har bodd siden.

Har aldri tenkt over at man skulle ha behov for å bo helt alene, ikke savner jeg det heller.

Endret av Arkana
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bodde alene på hybel/hybelleilighet fra jeg var 18 til jeg var 22. :)

Veldig glad for at jeg hadde de årene alene før jeg flyttet sammen med mannen min, jeg lærte veldig mye på de 4 årene.

Skrevet

Jeg har bodd helt alene i snart to år og det er fantastisk! Holdt på å bli gal av kollektiv-tilværelsen og er kjempeglad for at jeg kjøpte meg leilighet.

Gjest fragment
Skrevet

Jeg er 21 år, og har bodd alene siden jeg flyttet hjemmefra som 18-åring. Trives veldig godt med å bo i egen leilighet.

Gjest Gjest_Sonja_*
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva jeg mener med alene. Da jeg bodde på hybel i et studenthjem så følte jeg at jeg bodde alene. Det eneste jeg delte med andre var kjøkkenet.

Tror dere selv får definere med hva dere mener med alene.

Jeg ser iallfall fram til å kunne bo helt alene. Kanskje ikke for resten av livet, men iallfall en periode. Føler jeg trenger det etter å ha bodd 20 år med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...