Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest babysyk
Skrevet

hei,

er 27 år gammel slutta på minipilla 25 januar, bødde da, samt i februar hadde jeg helt vanlig mens, ventapå mensen siden tirsdagen nå tok test på onsdag den var negativ, ikke noe mens eller graviditets symtomer, ikke noe antdning til mens.. håper jeg er gravid og skal teste imorra tildlig, må det være morgen urin??

vil så gjerne ha en liten spire i magen, håper så sterkt, men er kanskje enn del for tilig å håpe på graviditet i og med jeg slutta på pilla i januar, gikk på conludag, noen som vet om den pilla bruker å gi trøbbel etterpå?

på forhånd takk for hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ts her testa akkurat med QR, en mørkerosa strek oppe, og en svakere rosa nede, tror dere da den er positiv eller må det være lik farge på de?

Gjest Gjest
Skrevet

ts her, ingen som har erfaring med quick respons testene?

Gjest Hegepege
Skrevet

Heihei, grunnen til at morgenurinen er bet til å teste med er jo fordi da har det (sansynligvis) samlet seg så mye hcg hormoner i løpet avnatten at det vil vises, dersom du bruker urinen midt på dagen er det ikke sikkert den vil vise positivt. For min del har jeg måttet vente i 1 1/2 uke etter forventet mens før testen viser positivt, pga at min kropp ikke produserer så mye hcg hormoner. Skjønner godt at det er vanskelig å vente, men hvis gu gir det et ar dager, og du skal helst vente 48 timer mellom hver gang du tester:)

Gjest babysyk
Skrevet

har testa fikk en mørke rød strek og en svaker rosa strek på QR testen, noen som vet om de må være like sterke? har hørt noe om falsk positiv test men husker ikke hvilket merke det var..

Skrevet

Jeg har erfaringer med QR, og hos meg var de veldig pålitelige iallfall.

Den ene streken er ofte svakere enn den andre. Det er helt normalt. Hvis du ser to streker er du gravid.

GRATULERER! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...