~Mocca~ Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Kommer det post i dag, eller venter jeg uten nytte?..
~Mocca~ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Kjedelig å måtte vente på en pakke som akkurat ble litt for sen, og da må vente i en uke på den.
ToveM Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Vi fikk post på lørdag. Det var da rart, det er i alle fall ingen som jobber natt til lørdag med posten som du evt skulle få på lørdag. Hvis ikke dette er en rute som kanskje har blitt liggende siden onsdag, og budet rett og slett har tatt en ekstratur. (sikker på det ikke er andre enn posten som har levert ut noe til deg..)
Gjest Elize Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er helt sikker på at det er fra posten. Jeg tok inn posten min sent på onsdagskvelden og søndag da vi kom fra påskeferie var det kommet ny post. Det stemmer sikkert at posten ikke leverer ut post på påskeaften, men jeg hadde fått post da.
ToveM Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Ja som sagt kan det være en postomdeling som har hatt mye post liggende som de ikke har fått ut. p.g.a sykdom etc. Men det siste vi sorterte ut for omdeling var natt til onsdag, etter det har det ikke vært jobbet i sorteringen. Jeg har jobbet i posten i 25 år og det har så lenge jeg har jobebt der ikke vært omdeling på påskeaften. Det var faktsikm snakk om det for noen år siden å innføre omdeling på påskaften, men det ble ramaskrik og organisasjonen satte foten hardt ned, siden har det ikke vært oppe til diskusjon.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Hva med i dag, pinseaften, deles det ut post?
Gjest Lacuna Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Hva med i dag, pinseaften, deles det ut post? Ja, jeg har fått post i dag.
Gjest Elize Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har også fått post i dag på pinseaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå