Sandman Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Her har vi en stakkar som tror at jenter vektlegger immatrielle egenskaper/verdier hos en mann, men han gjør vel noen bitre erfaringer... Her er en tegnet filmsnutt: http://www.bangedup.com/archives/LifeasaGuy2951.asf
bare meg 79 Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 Ja vi jenter er slemme :oops: Vel det var nå en gøy tegneserie
Gjest Embla s Skrevet 7. mai 2003 #4 Skrevet 7. mai 2003 Ja vi jenter er slemme :oops Jeg tror de fleste kvinner i dag tenker at de skal klare å betale regningene sine selv! Om en mann har solid økonomi er ikke det noe drawback i seg selv (men om det innebærer at han jobber "døgnet rundt .- også på ferie, er det et stooort drawback....), men det blir i såfall en av uendelig mange faktorer. Tror svært få velger mann pga inntjening alene.. - det blir for dumt, samme som å velge en mann kun pga godt utseende...eller kun pga intelligensen Det er et ordtak som sier: "Den som gifter seg til penger fortjener hvert øre"... Tror det er mye i det!
chimp Skrevet 7. mai 2003 #5 Skrevet 7. mai 2003 Filmsnutten var morsom, den, men jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i den.... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #6 Skrevet 7. mai 2003 Hvorfor er ikke siste kapittel med her??? Der hvor hun skillles og skal ha alle pengene hans ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå