Gå til innhold

Shabby chic/Fransk landsstil

Anbefalte innlegg

Gjest Jente37
Skrevet

Jeg har nettopp fått dilla på Shabby chic/fransk landsstil. Det er så mye vakkert der ut å få kjøpt.

Har dere favoritt linker, tips eller lyst å dele dine beste kupp/kjøp osv med meg?

Hadde vært kjempefint å komme i kontakt med andre som deler denne lidenskapen, da jeg er ganske ny i "Game'et" :)

Jeg håper på god respons med mange fine linker og innlegg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er en fin blogg: Den gode feen sin blogg

Helt enig. I tillegg finner du mange linker til andre shabby chic blogger på venstre side. Mange av de er verdt et besøk. Jeg liker godt Mias Landliv og Albertines Verden. :)

Skrevet (endret)

Se på

Nybaktmamma, hus og hjem

Der er det en uendelig lang tråd (den 3., tror jeg) om akkurat den stilen, om gode funn, hvor man får kjøpt ting, gode nettbutikker, bilder av fine ting, bilder av hjem i den stilen osv.

Forresten et veldig fyldig og godt forum for folk som er interessert i hus, hage og interiør.

Endret av Nabodama
Skrevet

Linker til interiørblogger

designonline.blogg.se/

designfinland.blogs.com/

normblog.wordpress.com/

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Hanne D.
Skrevet

Jeg håper du har funnet noen sider. Dette er min side:

http://megselvhanne.blogspot.com/ Jeg har lagt ut lister over blogger / nettbutikker m.m. som jeg liker godt.

Hanne D.

Jeg har nettopp fått dilla på Shabby chic/fransk landsstil. Det er så mye vakkert der ut å få kjøpt.

Har dere favoritt linker, tips eller lyst å dele dine beste kupp/kjøp osv med meg?

Hadde vært kjempefint å komme i kontakt med andre som deler denne lidenskapen, da jeg er ganske ny i "Game'et" :)

• 1 år senere...
Gjest Yvonne P.
Skrevet

Fant en skikkelig fin side, som legger ut nye ting ofte. pluss at det var veldig rimelig. Ta en titt her: saligelavendel.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...