Gjest Jente37 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har nettopp fått dilla på Shabby chic/fransk landsstil. Det er så mye vakkert der ut å få kjøpt. Har dere favoritt linker, tips eller lyst å dele dine beste kupp/kjøp osv med meg? Hadde vært kjempefint å komme i kontakt med andre som deler denne lidenskapen, da jeg er ganske ny i "Game'et" Jeg håper på god respons med mange fine linker og innlegg
Lavalampe Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Dette er en fin blogg: Den gode feen sin blogg
Grissini Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Dette er en fin blogg: Den gode feen sin blogg Helt enig. I tillegg finner du mange linker til andre shabby chic blogger på venstre side. Mange av de er verdt et besøk. Jeg liker godt Mias Landliv og Albertines Verden.
Nabodama Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 (endret) Se på Nybaktmamma, hus og hjem Der er det en uendelig lang tråd (den 3., tror jeg) om akkurat den stilen, om gode funn, hvor man får kjøpt ting, gode nettbutikker, bilder av fine ting, bilder av hjem i den stilen osv. Forresten et veldig fyldig og godt forum for folk som er interessert i hus, hage og interiør. Endret 22. mars 2008 av Nabodama
Wonders Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Linker til interiørblogger designonline.blogg.se/ designfinland.blogs.com/ normblog.wordpress.com/ 1
Gjest Hanne D. Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg håper du har funnet noen sider. Dette er min side: http://megselvhanne.blogspot.com/ Jeg har lagt ut lister over blogger / nettbutikker m.m. som jeg liker godt. Hanne D. Jeg har nettopp fått dilla på Shabby chic/fransk landsstil. Det er så mye vakkert der ut å få kjøpt. Har dere favoritt linker, tips eller lyst å dele dine beste kupp/kjøp osv med meg? Hadde vært kjempefint å komme i kontakt med andre som deler denne lidenskapen, da jeg er ganske ny i "Game'et" Jeg håper på god respons med mange fine linker og innlegg
Gjest Yvonne P. Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Jeg har nettopp fått dilla på Shabby chic/fransk landsstil. Det er så mye vakkert der ut å få kjøpt. Har dere favoritt linker, tips eller lyst å dele dine beste kupp/kjøp osv med meg? Hadde vært kjempefint å komme i kontakt med andre som deler denne lidenskapen, da jeg er ganske ny i "Game'et" Jeg håper på god respons med mange fine linker og innlegg Fant en skikkelig fin side, som legger ut nye ting ofte. pluss at det var veldig rimelig. Ta en titt her: saligelavendel.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå