Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg var innom en barneforetning (kjent norsk kjedebutikk) og bestilte kombivogn og barneseng. Når varene ankom butikken ringte de og gav beskjed. Når jeg kom til butikken var plutselig stelleveka og fotposen til sportsdelen til vogna borte. De sa de skulle bestille ny del, men at det kunne ta litt tid. Nå er det gått 2 mnd siden dette skjedde, og jeg har enda ikke hørt noe fra dem. Før påskeferien startet fant vi ut at vi skulle montere barnesenga. Der manglet det noen deler og hullene (til skruene) var for små. Var i butikken og klaget, men fikk beskjed om å komme etter påskeferien for da var sjefen tilbake. Kan jeg kreve rabatt på senga (evt en madrass med på kjøpet), siden det er blitt så utrolig mye tull fra dem?
PENGERiLOMMA Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Tror du kan kreve å retturnere varene dersom du ikke får rabatt, de har jo ikke levert den varen de etter avtalen skal levere, og 2 måneder er lang tid. Sjekk gjerne ut forbrukerkjøpsloven eller avtaleloven dersom du har anledning og ønsker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå